MiniMjau Skrevet 17. mars 2005 #1 Skrevet 17. mars 2005 Noen som vet hvilke prisnivå de skal ligge på? Er det en "stikke-inn-og ta en kaffe på søndagsturen"- type sted? Ser veldig fint og flott ut og de har sagt de skal bli et folkelig sted for alle....
Dagoberta Skrevet 17. mars 2005 #2 Skrevet 17. mars 2005 Jeg gleder meg veldig til å kikke der når de åpner, Ekebergrestauranten er en flott bygning som det er bra at noen har tatt seg bryet med å pusse opp (Håper forresten at Christian Ringnes også får til å lage den Kvinneparken han har planlagt, høres ut som en morsom ide ) Men jeg tipper prisnivået vil ligge ganske høyt, Frognerseteren Hovedrestaurant f.eks. blir jo også regnet for et ganske folkelig sted for folk som har vært på søndagstur, men jeg synes å huske at det koster litt for kaffe og eplekake (men eplekaken deres er verdt å betale for, også)
Gjest tivoli Skrevet 17. mars 2005 #3 Skrevet 17. mars 2005 Sjekk www.ekebergrestauranten.com. Vi var så heldige at de hadde fått en avbestilling når vi skal gifte oss i mai! Jeg synes ikke prisnivået er så høyt; kommer selvf an på hva man sammenlikner med. Men det er billigere enn mye annet vi har sjekket. Se under menyer på hjemmesiden deres. Åpningsdagen er førstkommende lørdag. Og ja, det går fint an å bare stikke innom for en kopp kaffe. Det er det som er så fint; at de satser på en "lav terskel" og skal være resuranthuset for hele Oslo-folket.
Hilde Skrevet 17. mars 2005 #5 Skrevet 17. mars 2005 Det er et punktum etter url'en, fjerner du det, så funker det.
Annie Skrevet 17. mars 2005 #7 Skrevet 17. mars 2005 Var inne å kikka nå. Slett ikke gale priser der. Synd man ikke bor i Oslo.
nat26 Skrevet 17. mars 2005 #8 Skrevet 17. mars 2005 Kikket på menyen deres jeg og,slett ikke galt.Trodde det skulle bli dyrere
Gjest tivoli Skrevet 17. mars 2005 #9 Skrevet 17. mars 2005 oops, så ikke punktumet. Men ja, ikke sant? man tror det er så dyrt og flott der..og det er utrolig fint der(jfr reportasje fra absolutt underholdning idag:), men slett ikke det dyreste jeg har sett. Vi skal dit på lunch lørdag og synes ikke det er ille å betale 89 for kyllingsandwich. og maten er sinnsyk bra der!!
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2005 #10 Skrevet 18. mars 2005 Jeg var gjest der på beg. av 70-tallet. Typisk bule den gangen. Ungt og gammelt- Sjekkested for alle aldre. Fylleplass. Fint at det er åpnet igjen.
Gjest Zim-zum Skrevet 19. mars 2005 #11 Skrevet 19. mars 2005 Kikket på linken, under "Beliggenhet". Jeg likte utsagnet: "Kommer du i taxi, vet sjåføren garantert hvor du skal" Slikt er jo ikke garantert i våre dager.
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2005 #12 Skrevet 19. mars 2005 Hei Tivoli? Bare lurer på hvordan du vet at det er så god mat på ekebergrestauranten når den faktisk knapt har åpnet for vanlig publikum?
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2005 #15 Skrevet 19. mars 2005 ..vi har vært der på prøvesmaking ifbm bryllup. Han som er restaurantsjef har vært leder på Havsmak og Dyna Fyr tidligere. Der er det også utrolig bra mat. I tillegg kjenner vi den ene kokken på Ekeberg rest og han lager fantastisk bra mat! De åpnet restauranten offisielt idag..gå og prøv:)
Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2005 #16 Skrevet 20. mars 2005 Var der i går. At de kun hadde reke- og karbonadesmørbrød til rundt 100-lappen og noen knøttesmå kaker til 49,- som du måtte kjøpe og betale i baren og bære opp selv, imponerte ikke akkurat. Den flotte menyen de reklamerer med hadde de ikke. Men jeg vet ikke hvordan det var i middags-restauranten. I tillegg var det så kaldt ved bordene fordi det bare var plast til vinduer, så folk satt i yttertøyet eller gikk fort inn i baren eller peisestua og satte seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå