Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2005 #1 Skrevet 17. mars 2005 Åslaug Haga leder Senterpartiet på en forbilledlig måte. Både på landsmøter og i debatter imponerer hun med sin ærlige og saklige lederstil. SP får min stemme i år! GRØNN ER IKKE DIN FIENDE.
Gjest Bevisst Skrevet 17. mars 2005 #2 Skrevet 17. mars 2005 Åslaug Haga leder Senterpartiet på en forbilledlig måte. Både på landsmøter og i debatter imponerer hun med sin ærlige og saklige lederstil. SP får min stemme i år! GRØNN ER IKKE DIN FIENDE. Den dama der stoler jeg ikke på for fem øre! SP er en sekt, som kun har en eneste agenda: Loppe norske barnefamilier, med matvarepriser som ligger 50 % høyere enn våre naboland.
Gjest Joanne Skrevet 17. mars 2005 #3 Skrevet 17. mars 2005 Den dama der stoler jeg ikke på for fem øre! SP er en sekt, som kun har en eneste agenda: Loppe norske barnefamilier, med matvarepriser som ligger 50 % høyere enn våre naboland. Din tenkning er kort og snever! Reiser du i eu-området, vil du se at prisene på de fleste varer er HØIERE enn i Norge! Forøvrig; Senterpartiet har en glimrende helhetlig politikk!
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2005 #4 Skrevet 17. mars 2005 [Reiser du i eu-området, vil du se at prisene på de fleste varer er HØIERE enn i Norge! Forøvrig; Senterpartiet har en glimrende helhetlig politikk! Artige påstander! Den første vil jeg gjerne se belegg for (jeg har ikke reist i mer enn 11 EU-land, men jeg har fortsatt til gode å se den virkeligheten du beskriver) ...og den siste har vi blitt utsatt for tidligere, og 95 % av oss vil helst slippe å oppleve det igjen...
Gjest Bevisst Skrevet 17. mars 2005 #5 Skrevet 17. mars 2005 Din tenkning er kort og snever! Reiser du i eu-området, vil du se at prisene på de fleste varer er HØIERE enn i Norge! Forøvrig; Senterpartiet har en glimrende helhetlig politikk! Enig med Trøffelheltens sarkastiske svar. Vi kan gjerne ta en debatt på hvem som representerer noe snevert i denne tråden. I blant kan man lure på hvilken planet noen holder til på. :o
Nick Etmitt Skrevet 17. mars 2005 #6 Skrevet 17. mars 2005 GRØNN ER IKKE DIN FIENDE. Den må du lenger ut på landet med!
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2005 #7 Skrevet 17. mars 2005 Ja-smiskerne er, stort sett KONSERVATIVE YNKRYGGER i Oslo-området, som ikke har fått det til, og som er skremt av å stå utenfor eu. HØYRE FOR HØNS(ehjerner)!
Gjest ikke innlogget maverick Skrevet 17. mars 2005 #8 Skrevet 17. mars 2005 Ja-smiskerne er, stort sett KONSERVATIVE YNKRYGGER i Oslo-området, som ikke har fått det til, og som er skremt av å stå utenfor eu. HØYRE FOR HØNS(ehjerner)! Hvem har snakket om EU her? Artig med disse Nei-folkene. Deres debattnivå er ikke deres eneste problem, de sliter en hel del med kunnskapsnivået også. Med slike motstandere kan Ja-folket se tiden lyst i møte.
Gjest Jente, 34 Skrevet 17. mars 2005 #9 Skrevet 17. mars 2005 Åslaug Haga (og SP) får ikke min stemme, nei. Når det gjelder henne som partileder/politiker /tidligere UD-ansatt, så har jeg ikke tiltro til henne. Hun fremstår som en smilende og lett person som kommer med billige argumenter uten styrke. Hun kommer jo fra UD-systemet ergo er hun vel helt avhengig av rådgiveren sine men uansett om det er henne selv eller rådgiveren som utarbeider de korttenkte talene og debattstrategiene hun bruker; de er gjennomskinnelig dårlige. Jeg ser ingen tyngde eller intelligens hos denne damen (eller i partiet). Det holder ikke å smile når argumentene stinker.
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2005 #10 Skrevet 18. mars 2005 Heisan! Litt motbør, og tråden døde ut av seg selv? Hva sier dét om Senterpartiet? Åslaug ruller, kvinnene har Mazda?
Gjest ikke innlogget maverick Skrevet 18. mars 2005 #11 Skrevet 18. mars 2005 Ord i rett tid fra den gamle AP-sluggeren Torbjørn Berntsen: http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/pol...ticle362600.ece
Gjest Grønne Verdier Skrevet 21. mars 2005 #12 Skrevet 21. mars 2005 JA TIL NORGE - NEI TIL EU Senterpartiet skal få min stemme i år!
Gjest ikke innlogget maverick Skrevet 21. mars 2005 #13 Skrevet 21. mars 2005 JA TIL NORGE - NEI TIL EU Senterpartiet skal få min stemme i år! Like bra at Nei-bermen samler seg i en sekt(SP er ikke et politisk parti), nemlig den sekten som som kjemper med nebb og klør for at barnefamiliene skal tynes med verdens høyeste matvarepriser. Da vet ihvertfall vi andre hva vi ikke skal stemme.
Gjest Synnøve Solbakken Skrevet 22. mars 2005 #14 Skrevet 22. mars 2005 Matvareprisene er slett ikke høie i Norge! HAR DU SÅ DÅRLIG RÅD DU DA, STAKKAR Maverik?
Gjest ikke innlogget maverick Skrevet 22. mars 2005 #15 Skrevet 22. mars 2005 Matvareprisene er slett ikke høie i Norge! En sensasjonell påstand, som Synnøve nok skal slite litt med å få noen til å tro på. Med mindre man bruker den idiotiske Bondelags-måten å regne på, dvs sammenlignet med lønnsnivået. Matvarepriser skal sammenlignes med våre naboland, og ikke noe annet.
Donnie Darko Skrevet 23. mars 2005 #16 Skrevet 23. mars 2005 Matvareprisene er slett ikke høie i Norge! HAR DU SÅ DÅRLIG RÅD DU DA, STAKKAR Maverik? Dette tror jeg er den mest krampeaktige stakkarslige og idiotiske forsøket på debbatering/fornærmelse jeg noensinne har vært borti. gratulerer.
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2005 #17 Skrevet 24. mars 2005 Ja-siden fremfører stadig vekk karakteristikker av motstanderes inlegg, ser jeg. Hvorfor kommer de så sjelden med ARGUMENTER om eu? Er de gått tom, kanskje?
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2005 #18 Skrevet 25. mars 2005 Ja-siden fremfører stadig vekk karakteristikker av motstanderes inlegg, ser jeg. Hvorfor kommer de så sjelden med ARGUMENTER om eu? Er de gått tom, kanskje? Det kan ha noe å gjøre med at dette vel er det sterkest formulerte NEI-argumentet i denne tråden - og at det er vanskelig å bli inspirert til langvarig debatt av denne typen... Ja-smiskerne er, stort sett KONSERVATIVE YNKRYGGER i Oslo-området, som ikke har fått det til, og som er skremt av å stå utenfor eu. HØYRE FOR HØNS(ehjerner)! Om ikke annet står det respekt av antall komma i setningen.
Gjest TANTE GRØN Skrevet 27. mars 2005 #19 Skrevet 27. mars 2005 Den jobben Åslaug Haga har gjort som Sp-leder så langt, står det respekt av. Sp har lansert et program med egenart og tydelighet, og Åslaug Haga framstår som en offensiv og dyktig leder. Glød og et smittende engasjement preget henne under landsmøtet. Partiet står samlet, de motiverer for innsats og det er full enighet om at de har en leder som frambærer partiets politikk på en utmerket måte. Utgangspunktet skulle vært det aller beste for Sp, ikke minst nå ved at KVINNENE HAR TATT OVER.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 27. mars 2005 #20 Skrevet 27. mars 2005 Den jobben Åslaug Haga har gjort som Sp-leder så langt, står det respekt av. Det viser partibarometeret ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå