AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #1 Skrevet 22. september 2018 Jeg føler meg skikkelig idiot på snap når jeg snapper med folk jeg ikke kjenner sånn kjempegodt. Føler det blir veldig påtvunget og jeg sitter med en følelse av at det er skikkelig kleint. For det første, føler jeg at alt jeg skriver er dumt. Føler også at jeg ikke har noe interessant å komme med. En annen ting er at jeg er "redd" for å unngå å svare, i frykt for at vedkommende føler seg ignorert eller avvist, selv når det bare er fellessnap og ikke noe som er sendt bare til meg. Er også redd for å svare på "for mye", og at motparten da føler seg tvunget til å snakke med meg. Hvordan takler dere oppegående snappere alt dette? Trenger sårt hjelp her Anonymkode: a59fa...e53
Nyttig Skrevet 22. september 2018 #2 Skrevet 22. september 2018 (endret) Hei, det beste du gjør er å slette Snapchat. Dette er bare tull, ikke bruk tiden og hjernen din på noe så dumt. Sånn, da får du et problem mindre i livet. På vei til et bedre liv..🙂 Endret 22. september 2018 av Nyttig 4
Gjest Cocosa Skrevet 22. september 2018 #3 Skrevet 22. september 2018 Hvorfor i alle dager snapper du med folk du ikke kjenner så godt? Jeg har bare bestevennene mine og nærmeste familie der, og snapper dem et par ganger om dagen.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #4 Skrevet 22. september 2018 1 minutt siden, Nyttig skrev: Hei, det beste du gjør er å slette Snapchat. Dette er bare tull, ikke bruk tiden og hjernen din på noe så dumt. Sånn, da får du et problem mindre i livet. På vei til et bedre liv..🙂 Har tenkt tanken og det hadde vært deilig på en måte, men på en annen måte er det et bra medium for en avslappet prat med folk man ikke kjenner så godt. Jeg snakker med en jeg har et litt godt øye til nå, så det er vel derfor snapchat-skrekken har slått inn. Anonymkode: a59fa...e53
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #5 Skrevet 22. september 2018 45 minutter siden, Nyttig skrev: Hei, det beste du gjør er å slette Snapchat. Dette er bare tull, ikke bruk tiden og hjernen din på noe så dumt. Sånn, da får du et problem mindre i livet. På vei til et bedre liv..🙂 Mens snapchatgrupper på Facebook hjelper meg med å holde kontakt med familie og venner jeg fikk før jeg flyttet. Eller du har kanskje ikke telefon i det hele tatt der du kontakter venner og familie? Eller kanskje du aldri snakker med venner og familie. Anonymkode: 04e41...fb0
Nyttig Skrevet 23. september 2018 #6 Skrevet 23. september 2018 På 22.9.2018 den 17.59, AnonymBruker skrev: Mens snapchatgrupper på Facebook hjelper meg med å holde kontakt med familie og venner jeg fikk før jeg flyttet. Eller du har kanskje ikke telefon i det hele tatt der du kontakter venner og familie? Eller kanskje du aldri snakker med venner og familie. Anonymkode: 04e41...fb0 Jeg har mobiltelefon. Den kan jeg ringe med, sende sms og mms. Fungerer strålende, slipper facebook, snapchat, instagram, you name it. 😊 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #7 Skrevet 26. september 2018 Nå var ikke spørsmålet om jeg skulle droppe snap eller ikke, da😊 Trenger fortsatt råd! Anonymkode: a59fa...e53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå