SuperNova Skrevet 22. september 2018 #1 Skrevet 22. september 2018 Jeg kjøpte en potteplante her om dagen, grønnrenner tror jeg den heter. Det gikk visst litt fort i butikken, for da jeg kom hjem så jeg at den var brun helt ytterst på nesten alle bladene. Kan jeg klippe av dette? Eller ødelegger jeg planta da?
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #2 Skrevet 22. september 2018 1 minutt siden, SuperNova skrev: Jeg kjøpte en potteplante her om dagen, grønnrenner tror jeg den heter. Det gikk visst litt fort i butikken, for da jeg kom hjem så jeg at den var brun helt ytterst på nesten alle bladene. Kan jeg klippe av dette? Eller ødelegger jeg planta da? Du ødelegger den ikke, men spissene vil bli brune igjen etter min erfaring. Jeg har en grønnrenner som henger på terrassen om sommeren og de nye bladene på den blir ikke brune i spissene så lenge den henger ute. Men når jeg tar den inn om høsten så går det ikke lange tiden før bladspissene blir brune. Det er nok for tørr luft inne, å dusje planten vil hjelpe en del. Anonymkode: e30ff...e5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå