AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #1 Skrevet 22. september 2018 Min far døde for mange år siden og min mor er gift på nytt. Mamma har spart på gifteringene til henne og min far, og lurer nå på om vi ønsker å få disse ringene. Jeg er enebarn så såklart ønsker jeg å bruke deres ringer. Selvfølgelig må de endres på i størrelse, endre inngraveringen og mulig endre litt på designet. Er det billigere å endre alt eller smelte de om og lage to nye ringer? Ønsker så klart å bruke det samme gullet. Eller har noen noen andre tips eller erfaring æ til hvordan gjøre det? Anonymkode: 4c114...613
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #2 Skrevet 22. september 2018 Jeg betalte ca. 400kr for å fikse min arvede giftering. Den ble pusset, og deler av inngraveringen ble tatt bort. Her måtte den ikke endre str. Betalte rundt 1500kr for å smelte om gammelt gull til mannens ring. Tror det kommer helt an på ringene, og hvor mye som må gjøres. Det beste er å kontakte en gullsmed, og få de til å komme med sine anbefalinger Anonymkode: a65ae...ad3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå