Hoppetaujenta Skrevet 22. september 2018 #1 Skrevet 22. september 2018 Jeg er lei av krim/drap og livets elendigheter og vil gjerne smilende lese noe som får meg til å kjenne at jammen er det godt å leve. Noen lyse og lette boktips der ute i vrimmelen av lektyre? Lydbok er absolutt ingen hindring for meg. 🕯️ 📚
Gjest Stella Rose Skrevet 22. september 2018 #2 Skrevet 22. september 2018 Alkymisten 100 åringen som klatret ut av vinduet og forsvant En shopoholikers bekjennelser Søstrene Boleyn
Hoppetaujenta Skrevet 22. september 2018 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2018 Tusen takk, Rose. Det er notert. Jeg tenker på hvor mye en har lest som er veldig skummelt eller trist, men jeg har ikke funnet så mye bøker som jeg stadig vekk må smile av og føle meg vel med, eller kanskje til og med sitter og ler høyt av hyggelige, morsomme ting som skjer. Jeg er på jakt videre. Humor og glede skal gjøre høsten lysere i mørket.
Perelandra Skrevet 22. september 2018 #4 Skrevet 22. september 2018 Kollektivt selvmord av Arto Paasilinna. Ikke la deg skremme av tittelen. Det er ei bok med masse humor og en hyllest til livet. Selv leste jeg den kort tid etter at kjæresten min døde, og opplevde at den ga meg et pusterom i sorgen. 4
Aragorn ll Elessar Skrevet 22. september 2018 #5 Skrevet 22. september 2018 Vår felles venn av Dickens Spilleren av Dostojevskij Stormfulle Høyder av Emily Bronte Fornuft og Følelser av Jane Austen Krig og Fred av Tolstoy Trolldomsfjellet av Thomas Mann Marsboeren av Andy Weir Et Rom med Utsikt av E.M Forster Siddhartha av Herman Hesse 1
Hoppetaujenta Skrevet 22. september 2018 Forfatter #6 Skrevet 22. september 2018 Takker til begge to. / Er alle lest av demses personlig, Onegin?
Aragorn ll Elessar Skrevet 22. september 2018 #7 Skrevet 22. september 2018 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Takker til begge to. / Er alle lest av demses personlig, Onegin? Ja selvsagt 1
Hoppetaujenta Skrevet 22. september 2018 Forfatter #8 Skrevet 22. september 2018 Tusen takk for tips.
_Mayhem_ Skrevet 22. september 2018 #9 Skrevet 22. september 2018 Artemis - av Andy Weir, Audible. En type Sci-fi bok, spennende og en perfekt flukt fra virkeligheten. Andy Weir skrev også "The Martian". Subtle art of not giving a f*ck - av Mark Manson, audible, hørt den 4-5 ganger nå. Mer en humoristisk selvhjelp/anti-selvhjelps bok. 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #10 Skrevet 22. september 2018 6 timer siden, Perelandra skrev: Kollektivt selvmord av Arto Paasilinna. Ikke la deg skremme av tittelen. Det er ei bok med masse humor og en hyllest til livet. Selv leste jeg den kort tid etter at kjæresten min døde, og opplevde at den ga meg et pusterom i sorgen. Helt enig - fantastisk morsom bok. Lo høyt på bussen når jeg leste den! Anonymkode: 6040f...d93 2
SPOCA Skrevet 22. september 2018 #11 Skrevet 22. september 2018 Vannmelonen - Marian Keyes (lettlest, men jeg lo godt) Bridget Jones's Diary - Helen Fielding (samme greia egentlig) The Curious Incident of the Dog in the Night-Time - Mark Haddon Kongepudler - "Anonym" Pride & Predjudice - Jane Austen 2
godfisk Skrevet 22. september 2018 #12 Skrevet 22. september 2018 Spocas anbefaling av Mark Haddon ❤️ Og for pur feelgood uten alt for mye innhold; det meste av P. G. Wodehouse, særlig Jeeves & Wooster-romanene. Og Yes, Prime Minister - husker ikke forfatter. 2
SPOCA Skrevet 22. september 2018 #13 Skrevet 22. september 2018 4 minutter siden, godfisk skrev: Spocas anbefaling av Mark Haddon ❤️ Og for pur feelgood uten alt for mye innhold; det meste av P. G. Wodehouse, særlig Jeeves & Wooster-romanene. Og Yes, Prime Minister - husker ikke forfatter. Jonathan Lynn og Anthony Jay. Serien er genial, og skriptene/bøkene likeså. 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #14 Skrevet 23. september 2018 "Britt-Marie var her" Anonymkode: 70aba...446
Rumle Skrevet 24. september 2018 #15 Skrevet 24. september 2018 Extra virgin av Annie Hawes Om du liker den er det et par oppfølgerbøker etterpå som er minst like fine ☺ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå