Gå til innhold

Valper

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må reise langt for å hente valp siden det er en sjelden hunderase. Er det da dumt å hente to valper samtidig? Sparer meg mye jobb med reising. Har mye erfaring med hunder og har hatt hund i årevis og gjerne fem stykker samtidig. 

Anonymkode: a89b3...0fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du ha to så henter du da to. Men å ta to bare fordi det er langt syns jeg var liten merkelig innstilling. 

Anonymkode: 11e4c...d4e

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er det merkelig? 

Skrevet

Synes det er litt rart å hente to stk "bare fordi". Det er dobbelt så mye jobb med to valper, og det er også flere oppdrettere som ikke selger to stk fra kull til samme eier pga hvor mye tid det tar.

Anonymkode: 41003...cd5

Skrevet

Det koster mye med fly og tog og buss frem og tilbake.

Skrevet

Jeg har masse ledig tid. Hvordan er det å oppdra to valper samtidig? Hvordan blir rangen senere når de vokser opp og blir voksne?

Skrevet

Jeg vet om oppdrettere som ikke selger to valper til en kjøper med mindre de kjenner vedkommende godt og de har god erfaring. Det er dobbelt så mye jobb, dobbelt så mye utgifter og tar opp enormt mye av tiden din. Noen valper vokser opp til å få svært nært bånd til hverandre, andre kan bli uvenner/ignorere hverandre. Det kommer mer an på kjemi enn blodsbånd tror jeg. 

Anonymkode: 41003...cd5

• Liker 1
Skrevet

Det er det som er så fint med valper. De får tiden til å gå fortere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...