AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #1 Skrevet 22. september 2018 Tenker for barnehager. Skjønner at de med fagbrev eller barnehagestudenter vil bli valgt først, men er det såpass ofte behov for ekstra folk at man uansett kan regne med å få en vakt nå og da? Anonymkode: b6b5c...f39
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #2 Skrevet 22. september 2018 Det står forresten at alle er av interesse så lenge man er over 18 og snakker godt norsk men hvis de har veldig mange i systemet så blir man kanskje bare liggende der? Anonymkode: b6b5c...f39
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #3 Skrevet 22. september 2018 Du får garantert vikarjobb i barnehage omtrent uansett. Spesielt hvis du har mulighet til å stille opp på kort varsel. Anonymkode: 90e97...20a
Frostrose Skrevet 23. september 2018 #4 Skrevet 23. september 2018 Jeg jobbet som vikar til barnehager og skoler gjennom Manpower for noen år siden. Kunne jobbet omtrent hver dag om jeg hadde ønsket. Jeg ba dem om å kun ringe for jobber i bestemte områder, så da ble det litt mindre. Ca 3-4 dager i uken. Etterhvert som jeg hadde jobbet et par steder, begynte barnehagene å be om at det var jeg som kom. Da fikk jeg også tilbud om langtidsvikariater. Tror det er store behov for folk som liker å jobbe med barn.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #5 Skrevet 24. september 2018 15 timer siden, Frostrose skrev: Jeg jobbet som vikar til barnehager og skoler gjennom Manpower for noen år siden. Kunne jobbet omtrent hver dag om jeg hadde ønsket. Jeg ba dem om å kun ringe for jobber i bestemte områder, så da ble det litt mindre. Ca 3-4 dager i uken. Etterhvert som jeg hadde jobbet et par steder, begynte barnehagene å be om at det var jeg som kom. Da fikk jeg også tilbud om langtidsvikariater. Tror det er store behov for folk som liker å jobbe med barn. Takk for svar! Har du noen relevant erfaring og utdanning? Jeg har bare jobbet i butikk og jeg er ikke barne og ungdomsarbeider.. så redd jeg ikke vil få noen tilbud.. ts Anonymkode: b6b5c...f39
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #6 Skrevet 24. september 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Takk for svar! Har du noen relevant erfaring og utdanning? Jeg har bare jobbet i butikk og jeg er ikke barne og ungdomsarbeider.. så redd jeg ikke vil få noen tilbud.. ts Anonymkode: b6b5c...f39 Tror ikke det blir noe problem. Men hvorfor ikke gå direkte til barnehager og spørre? Tror du kan få høyere lønn da. Anonymkode: fb10e...a74 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #7 Skrevet 24. september 2018 Jeg fikk halvårsvikariat 100% etter 2. dagen i den barnehagen jeg vsr vikar i (for et vikarbyrå). Det var MYE sykdom i barbehagen, så var vel vikarer der hver eneste dag nesten. Og det var bare èn av mange hundre.. så tror du kan få mange jobber altså:) Anonymkode: 65851...fef
Frostrose Skrevet 24. september 2018 #8 Skrevet 24. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke det blir noe problem. Men hvorfor ikke gå direkte til barnehager og spørre? Tror du kan få høyere lønn da. Anonymkode: fb10e...a74 Jeg hadde litt erfaring med frivillig arbeid.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #9 Skrevet 24. september 2018 Snakket med PVS, og de mente at det var så mye behov for tiden (i barnehager) at en lett kunne jobbe 100% om du ville. Nå når høstværet begynner, så er det mye sykdom o.l Anonymkode: 5bf90...79d
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #10 Skrevet 24. september 2018 Bare å søke om vikarjobb gjennom kommunens hjemmesider. Du får ikke fast jobb uten utdanning, men vikar kan du være. I vår kyniske verden er det ofte de med lavest timelønn som blir spurt først, ergo ufaglærte. Anonymkode: 1118d...a94
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #11 Skrevet 24. september 2018 22 timer siden, Frostrose skrev: Jeg jobbet som vikar til barnehager og skoler gjennom Manpower for noen år siden. Kunne jobbet omtrent hver dag om jeg hadde ønsket. Jeg ba dem om å kun ringe for jobber i bestemte områder, så da ble det litt mindre. Ca 3-4 dager i uken. Etterhvert som jeg hadde jobbet et par steder, begynte barnehagene å be om at det var jeg som kom. Da fikk jeg også tilbud om langtidsvikariater. Tror det er store behov for folk som liker å jobbe med barn. Så kjekt med så mange positive svar! da skal jeg melde meg som vikar og krysse fingrene 🤞🏼 Sesongen ligger sikkert til rette for flere muligheter nå, som dere sier. Med skikkelig høst og sykdom😅 ts Anonymkode: b6b5c...f39
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #12 Skrevet 24. september 2018 Gå til alle barnehagene i nærområdet ditt og presenter deg ordentlig og gi de cv-en din. Det gjorde jeg, og nå har jeg fast jobb i barnehage og er utdannet barne- og ungdomsarbeider. Jeg hadde heller ingen erfaring fra barnehage, men det er ikke viktig som vikar. Det som er viktig er at du er tilstede med barna og gjør oppgavene du blir satt til. Som ufaglært er du dessuten en billigere vikar å ansette enn de med erfaring, noe som kan være et pluss for barnehagene. Lykke til med verdens beste, mest givende jobb! Anonymkode: b07bc...079
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå