Gå til innhold

Kvinne passert 45

Fremhevede innlegg

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

NOEN .... mannfolk tenker jeg vi sier.  Slutt å generaliser.

Anonymkode: e1b9b...9c8

VELDIG mange tenker jeg vi sier. Ser at det er ganske vanlig. Også i mitt miljø.

Anonymkode: 8a54c...c6d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

VELDIG mange tenker jeg vi sier. Ser at det er ganske vanlig. Også i mitt miljø.

Med fare for å bli slettet som brukerdebatt :

Vet ikke hvilket miljø du vanker i, men påstanden din blir like dum som at jeg skulle påstå at alle damer er horer bare fordi det finnes noen som er veldig løsaktige.  

• Liker 4
Skrevet

kvinner med tæl vil ha ung hingster som make for en periode, for å kvikke opp hverdagen. Kvinner som klarer å skille godhet og vil en annen person godt. 

Anonymkode: c2204...328

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men mannfolk har ikke problemer med å ville ha jenter på alder med datteren sin..

At jeg kan titte på dem å tenke at hun var søt eller hun så bra ut betyr ikke at jeg ville hatt sex med henne. Føler det er en grei avstand fra det visuelle bildet til en fysisk handling.

• Liker 2
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Med fare for å bli slettet som brukerdebatt :

Vet ikke hvilket miljø du vanker i, men påstanden din blir like dum som at jeg skulle påstå at alle damer er horer bare fordi det finnes noen som er veldig løsaktige.  

Du virker å blande "menn" med "alle menn". Det er relativt normalt å snakke om hva som er vanlig for en gruppe, uten å mene hvert eneste individ i gruppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...