AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #1 Del Skrevet 22. september 2018 Mulig det er litt for tidlig for meg på morgenen men jeg har problemer med å svare på dette spørsmålet. Det gjelder en stilling og jeg skal notere hva mine personlige forutsetninger er. Kan noen gi meg noen eksempler på dette? Gode/svake sider kan det ikke være for det står i et annet punkt. Anonymkode: 6a9ea...01b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #2 Del Skrevet 22. september 2018 Jeg har søkt en del jobber men har aldri hørt det begrepet før. Umiddelbart tenker jeg at det må være snakk om handicap eller sykdom som kan være til hinder eller noe? Hva med å spørre den som har utlyst stillingen? De bruker mange ord og begreper uten å være ordentlig bevisst på hva de egentlig betyr. Anonymkode: 70714...056 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #3 Del Skrevet 22. september 2018 Kan det være at du egentlig mener personlige egenskaper? Kan du f.eks bruke noe av dette og tilpasse til aktuell bransje: http://www.nhest.no/Utdanning/Travtrener/Personlige-forutsetninger/ Anonymkode: b1725...5c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #4 Del Skrevet 22. september 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har søkt en del jobber men har aldri hørt det begrepet før. Umiddelbart tenker jeg at det må være snakk om handicap eller sykdom som kan være til hinder eller noe? Hva med å spørre den som har utlyst stillingen? De bruker mange ord og begreper uten å være ordentlig bevisst på hva de egentlig betyr. Anonymkode: 70714...056 Ikke sant? My thoughts exactly. Dette er i en studiesituasjon og ikke en vanlig jobb, ellers hadde jeg glatt tatt en telefon. Anonymkode: 6a9ea...01b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #5 Del Skrevet 22. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan det være at du egentlig mener personlige egenskaper? Kan du f.eks bruke noe av dette og tilpasse til aktuell bransje: http://www.nhest.no/Utdanning/Travtrener/Personlige-forutsetninger/ Anonymkode: b1725...5c9 Det er det jeg lurer på skjønner du. Vurderer om jeg skal tolke det slik.. blir helt forvirret Anonymkode: 6a9ea...01b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #6 Del Skrevet 22. september 2018 Dine personlige forutsetninger? Det gir jo ingen mening. Man må jo snakke om forutsetninger for ett eller annet. Selv om jeg også synes det høres litt snålt ut. Mener de kanskje dine personlige forutsetninger for å... få gode resultater i jobben, klare jobben, eh... jeg vet ikke. Det var det jeg kom på. Blir gal av folk som prøver å lire av seg fancy ord uten å skjønne de selv. Anonymkode: 4f452...d2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #7 Del Skrevet 22. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dine personlige forutsetninger? Det gir jo ingen mening. Man må jo snakke om forutsetninger for ett eller annet. Selv om jeg også synes det høres litt snålt ut. Mener de kanskje dine personlige forutsetninger for å... få gode resultater i jobben, klare jobben, eh... jeg vet ikke. Det var det jeg kom på. Blir gal av folk som prøver å lire av seg fancy ord uten å skjønne de selv. Anonymkode: 4f452...d2e Å herregud jeg er så glad jeg ikke er alene om å ikke forstå en dritt av dette. Jeg skriver noe om egenskaper i stedet og så får det gud hjelpe meg være nok. Anonymkode: 6a9ea...01b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå