AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #1 Skrevet 22. september 2018 Noen som har tips til regnkåpe med belte i livet. Må passe dame i slutten av 20-årene/begynnelsen av 30 årene. Ser mange har begynt å gå med en type jakke/regnkåpe med belte i livet. Veldig populær i Bergen denne høsten. Litt vid model i et matt stoff. Muligens litt lengre bak (?) og litt kortere på sidene. Noen som vet hva slags slags jakke dette er (ut fra min dårlige forklaring)? Anonymkode: ade83...45d
solmåneogstjerner Skrevet 22. september 2018 #2 Skrevet 22. september 2018 (endret) Helly Hansen regnkåpe har jeg. Den er kjempebra, har hatt den i 3-4 år og den holder fortsatt. Kjøpte den for ca 8-900 såvidt jeg husker. Rekker til lavt på lårene. Er midt i 30-årene. Forholdsvis slank, men har nok ikke helt den perfekte kroppen. Denne passer godt til meg 😊 Edit: er med belte Endret 22. september 2018 av solmåneogstjerner
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #3 Skrevet 22. september 2018 Jeg har også lyst på Regn kåpe i olje! Eller Hva det nå heter. Oppholder meg i Bergen og. Skal holde utkikk på hva andre går med. Har ikke tenkt over det. Har ingen tips da. Skal følge med på denne tråden Får du ikke sove foresten? Jeg har vært syk så lenge nå. Jeg har bare slappet av så kroppen min vil ikke ha søvn. Irriterende haha. Anonymkode: 07149...a83
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #4 Skrevet 22. september 2018 9 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Helly Hansen regnkåpe har jeg. Den er kjempebra, har hatt den i 3-4 år og den holder fortsatt. Kjøpte den for ca 8-900 såvidt jeg husker. Rekker til lavt på lårene. Er midt i 30-årene. Forholdsvis slank, men har nok ikke helt den perfekte kroppen. Denne passer godt til meg 😊 Edit: er med belte Takk for svar. Jeg har allerede en regnkåpe fra Helly Hansen. Veldig fin! Muligens samme. Men på jakt etter en til. Liker ha litt utvalg å bytte mellom😅 Anonymkode: ade83...45d
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #5 Skrevet 22. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også lyst på Regn kåpe i olje! Eller Hva det nå heter. Oppholder meg i Bergen og. Skal holde utkikk på hva andre går med. Har ikke tenkt over det. Har ingen tips da. Skal følge med på denne tråden Får du ikke sove foresten? Jeg har vært syk så lenge nå. Jeg har bare slappet av så kroppen min vil ikke ha søvn. Irriterende haha. Anonymkode: 07149...a83 Haha, pleier å stå opp tidlig, men våknet litt tidligere enn beregnet i dag. Skal forsøke å sove litt igjen, men ble så opphengt i hva slags regnkåpe alle har for tiden 😝 Håper du får sove! Som nevnt over har Helly Hansen en fin oljeregnkåpe. Anonymkode: ade83...45d
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #6 Skrevet 22. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Haha, pleier å stå opp tidlig, men våknet litt tidligere enn beregnet i dag. Skal forsøke å sove litt igjen, men ble så opphengt i hva slags regnkåpe alle har for tiden 😝 Håper du får sove! Som nevnt over har Helly Hansen en fin oljeregnkåpe. Anonymkode: ade83...45d Jeg skal prøve å sove nå og. Rart hva vi plutselig kan bli opphengt i uansett tid og sted. Håper du får sove og! Takk for tips! Må sjekke ut den jakka! Anonymkode: 07149...a83
Mhmjadda Skrevet 22. september 2018 #7 Skrevet 22. september 2018 Hvilken prisklasse? Brgn har noen fine. Rains har vel også noen med belte? Didrikson. Kari Traa. Helly Hansen. Swims har vært veldig populært en stund, men tror ikke de har belte. Johnnylove har vanntette ullkåper, men ikke "oljehyre"-regnjakker.
gohege Skrevet 22. september 2018 #8 Skrevet 22. september 2018 https://www.hellyhansen.com/en_us/w-welsey-trench-insulated-64000 Jeg har denne og er superfornøyd! Har hatt den i et år, og den ser ikke brukt ut i det hele tatt. Kommer også i en litt kortere variant.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #9 Skrevet 23. september 2018 På 22.9.2018 den 13.01, Mhmjadda skrev: Hvilken prisklasse? Brgn har noen fine. Rains har vel også noen med belte? Didrikson. Kari Traa. Helly Hansen. Swims har vært veldig populært en stund, men tror ikke de har belte. Johnnylove har vanntette ullkåper, men ikke "oljehyre"-regnjakker. Tusen takk for tips om Brgn! Fant en veldig fin regnponcho derfra 😍 Litt dyrere enn hva jeg hadde tenkt, men vurderer den likevel 😇 mulig det er denne som er blitt så populær? Skal sjekke ut de andre merkene du nevner også. Anonymkode: ade83...45d
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #10 Skrevet 23. september 2018 På 22.9.2018 den 13.31, gohege skrev: https://www.hellyhansen.com/en_us/w-welsey-trench-insulated-64000 Jeg har denne og er superfornøyd! Har hatt den i et år, og den ser ikke brukt ut i det hele tatt. Kommer også i en litt kortere variant. Takk for tips 😊 Anonymkode: ade83...45d
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #11 Skrevet 23. september 2018 Den har ikke belte, men Kari Traa sin er veldig god. Anonymkode: 06ff6...54e
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #12 Skrevet 24. september 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for tips om Brgn! Fant en veldig fin regnponcho derfra 😍 Litt dyrere enn hva jeg hadde tenkt, men vurderer den likevel 😇 mulig det er denne som er blitt så populær? Skal sjekke ut de andre merkene du nevner også. Anonymkode: ade83...45d Prøv finn og tise! Du kan av og til finne dem brukt Anonymkode: c480d...44c
FrøkenBlå Skrevet 24. september 2018 #13 Skrevet 24. september 2018 Takk for mange gode tips 😊 Har bestilt ponchoen til BRGN, håper den står til forventningene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå