Gå til innhold

Hva synes folk om Eugenia cooney youtube ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har følgt litt med på henne en god del år, og det overasker meg at hun ikke er død og at channelen hennes ikke er slettet bort. Hun er jo et veldig usunt forbilde for unge jenter. Hva synes dere? Hun sier hun er okey, men det ser jo ikke ut sånn.. Virkelig noe av det sykeste jeg har sett. 

Anonymkode: 4c903...483

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg måtte google navnet, og det der er noe av det mest forstyrrende jeg har sett. Tror neppe at hun er et forbilde for noen som helst. Det er jo bare bekymrede kommentarer på videoene hennes, og ingen som har lyst til å se sånn ut. 

Anonymkode: b72da...8ef

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg måtte google navnet, og det der er noe av det mest forstyrrende jeg har sett. Tror neppe at hun er et forbilde for noen som helst. Det er jo bare bekymrede kommentarer på videoene hennes, og ingen som har lyst til å se sånn ut. 

Anonymkode: b72da...8ef

Ts: Jeg tror hun har en del fans allikevel. Hun er jo "goals" for proanasteder osv. Jeg lagde denne tråden for jeg kjenner jeg blir så sur når hennes youtube kanal ikke er slettet og hun bare fortsetter og fortsetter år på år. Hun tar ingen skyld i det hun gjør, og bryr seg ikke selv om hva hun legger ut av bilder og videor. Hun er 24 år, men kler seg som en 10 åring.. 

Skrevet

Jeg syns hun er en youtuber med mye personlighet og sjarm som skinner gjennom selv nå som det virker som bare det å snakke i en video og holde seg på beina, er svært utfordrende for henne. Det gjør meg trist at hun ikke hører på følgerne sine og skaffer seg hjelp, fordi hun virker som en fin person som ikke vil noen noe vondt. 

Hun er nok i ferd med å dø av anoreksi: men jeg syns det blir feil å anklage henne for å være et dårlig forbilde, da hun konsekvent unngår å snakke om tematikken og absolutt ikke har innhold som mat og trening, "what i eat in a day" (som gal kontrollfreak) sånn som mange av de andre psyke kvinnene på youtube. Hun gjør i det hele tatt alt hun kan for å ikke svare på noe som helst rundt dette, selv om nesten all respons hun får dreies inn på det. Jeg håper bare at hun blir tvangsinnlagt eller noe, så hun ikke dør. 

Anonymkode: cd8cf...9c0

Skrevet

Forundret over at hun fortsatt er i live og at hun ikke har mistet håret. 

• Liker 1
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts: Jeg tror hun har en del fans allikevel. Hun er jo "goals" for proanasteder osv. Jeg lagde denne tråden for jeg kjenner jeg blir så sur når hennes youtube kanal ikke er slettet og hun bare fortsetter og fortsetter år på år. Hun tar ingen skyld i det hun gjør, og bryr seg ikke selv om hva hun legger ut av bilder og videor. Hun er 24 år, men kler seg som en 10 åring.. 

Skal de slette hennes kanal, er det maaange kanaler som bør slettes, inkludert kanalene til sykelig overvektige.

Ingen av videoene hennes handler om vekt eller mat. Og det er bedre å kle seg som en tiåring enn en hore, som er standard nå til dags.

Ufattelig trist sak og synd på henne. Men det er ingen grunn til å slette kanalen hennes.

Anonymkode: 85505...7b9

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns hun er en youtuber med mye personlighet og sjarm som skinner gjennom selv nå som det virker som bare det å snakke i en video og holde seg på beina, er svært utfordrende for henne. Det gjør meg trist at hun ikke hører på følgerne sine og skaffer seg hjelp, fordi hun virker som en fin person som ikke vil noen noe vondt. 

Hun er nok i ferd med å dø av anoreksi: men jeg syns det blir feil å anklage henne for å være et dårlig forbilde, da hun konsekvent unngår å snakke om tematikken og absolutt ikke har innhold som mat og trening, "what i eat in a day" (som gal kontrollfreak) sånn som mange av de andre psyke kvinnene på youtube. Hun gjør i det hele tatt alt hun kan for å ikke svare på noe som helst rundt dette, selv om nesten all respons hun får dreies inn på det. Jeg håper bare at hun blir tvangsinnlagt eller noe, så hun ikke dør. 

Ts: så du det bildet jeg linket til over? Hun viser bare fram kropp og atter kropp hele tiden. Hun gjør alt, tror jeg får å få flere slike bekymringsmeldinger som hun får, for meg virker det som om en person som er ekstremt opptatt av oppmerksomhet og som bare ikke kan få nok av det. 

Det hun kunne ha gjort var å fokusere kameraet kun på ansiktet, ha sminkevideoer og ikke isteden stå å vise fram alle mulige klær hele tiden.. hun er jo mye værre enn andre bloggere!!! Og jo, hun har full innsikt selv. Det der er bare tull. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts: så du det bildet jeg linket til over? Hun viser bare fram kropp og atter kropp hele tiden. Hun gjør alt, tror jeg får å få flere slike bekymringsmeldinger som hun får, for meg virker det som om en person som er ekstremt opptatt av oppmerksomhet og som bare ikke kan få nok av det. 

Det hun kunne ha gjort var å fokusere kameraet kun på ansiktet, ha sminkevideoer og ikke isteden stå å vise fram alle mulige klær hele tiden.. hun er jo mye værre enn andre bloggere!!! Og jo, hun har full innsikt selv. Det der er bare tull. 

Det er utrolig mange bloggere som viser frem klær. Så det blir et tynt argument. Hun viser ikke noe mer kropp enn alle andre som viser frem klær på kanalen sin. 

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts: hun blir ikke tvansinnlags, til deg over her, hun bor i Usa (connecticut?). Du må legge deg inn selv. Hvis du ikke vil, får du ikke hjelp heller. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er utrolig mange bloggere som viser frem klær. Så det blir et tynt argument. Hun viser ikke noe mer kropp enn alle andre som viser frem klær på kanalen sin. 

Ts: Ja, det er sant. Er mange andre som også viser fram mye klær, men hun her har jo et større ansvar, i og med at hun er tynn. Du kan ikke sammenligne henne med andre tynne folk som viser fram klær, hun er jo den tynneste eg har sett, da må man også kle på seg litt mer. 

Skrevet

Viser til retningslinjer for kosthold, trening og sport; 

Sitat

Vi ønsker samtidig at forumet på Kvinneguiden skal fremme et sunt forhold til kropp, og at tips om kosthold og trening som deles her på Kvinneguiden ikke skal være helseskadelige eller fungere triggende for de som har et problematisk forhold til matinntak og kropp. 

Tråden stenges derfor.

Yvonne (teamleder)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...