Gå til innhold

Kan man se gjennom gardiner når lyset står på inne og det er mørkt ute??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette lurer jeg på. Ble plutselig stresset på det. Når det er lyst ute vet jeg at man ikke kan se gjennom. Det er hvite gardiner. De er litt gjennomsiktige så når jeg ser ut og det er mørkt ute kan jeg se billys osv, men ikke detaljer, men jeg lurer på om folk kan se meg. Om de ser bare skyggene av meg eller om de ser farger og sellve hele meg? (når det er mørkt ute og lyst inne hos meg) .... er en stor rundkjøring på utsiden og bor midt i byen så er masse folk på utsiden...

Anonymkode: 5e583...286

Skrevet

Jeg kan hvert fall se inn til naboen når det er mørkt ute og de har lys på inne. De har grå gardiner tror jeg. 

Anonymkode: da785...555

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette lurer jeg på. Ble plutselig stresset på det. Når det er lyst ute vet jeg at man ikke kan se gjennom. Det er hvite gardiner. De er litt gjennomsiktige så når jeg ser ut og det er mørkt ute kan jeg se billys osv, men ikke detaljer, men jeg lurer på om folk kan se meg. Om de ser bare skyggene av meg eller om de ser farger og sellve hele meg? (når det er mørkt ute og lyst inne hos meg) .... er en stor rundkjøring på utsiden og bor midt i byen så er masse folk på utsiden...

Det kan du teste ved å gå ut  og se inn om du har en venn på besøk.

Anonymkode: dfbd8...331

• Liker 7
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan hvert fall se inn til naboen når det er mørkt ute og de har lys på inne. De har grå gardiner tror jeg. 

Anonymkode: da785...555

kan du kjenne igjen naboen, liksom se utseende hans eller ser du bare skikkelsene av dem?

• Liker 1
Skrevet

Du er nesten nødt til å teste ut. Be noen om å hjelpe deg, der en går rundt inne mens den andre står utenfor og ser inn. Den inne bør bevege seg rundt i rommet, slik at man kan se om det gjør noen forskjell. Det kan også være lurt å teste ut med ulike lys i rommet.

Vi har hvite gardiner både på badet og på soverommet, og på badet kan man bare se litt skygge, på soverommet mye mer. Heldigvis er det bare på badet det er innsikt, så det går bra.

Anonymkode: a1cf6...a20

• Liker 1
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet (endret)

Tviler, men ville sjekket. 

Endret av Jegskulleønskeat
Skrevet
2 timer siden, theTitanic skrev:

Har du noe å skjule... ? 

Alle har vel behov for et privatliv

Anonymkode: 1ea09...d74

• Liker 5
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du får sette et fugleskremsel på innsiden og ta turen ut og sjekke. 

Garndiner er ulike, noen ser du intet gjennom andre ser du alt igjennom. 

Anonymkode: 89254...f5b

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det kommer an på gardinene.

Du kan prøve deg med lystette gardiner. De skal man ikke kunne se gjennom.

Endret av Tøytigern
Skrevet

Hvis du har gjennomsiktige gardiner kan du se konturene av det som skjer inne hvis det er mørkt ute ja. Er bare å gå ut og se

Anonymkode: d451d...d06

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...