AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #1 Skrevet 21. september 2018 For noen mnd siden hadde jeg veldig høy sexlyst. Jeg kunne gjerne ha sex flere ganger i uka eller hver dag. Nå kjenner jeg ikke at jeg vil ha sex så ofte. Jeg kjenner liksom ikke særlig lyst for tiden. Jeg har en samboer som jeg elsker og vi har ingen problemer i forholdet. Er kun at jeg nå ikke "bryr" meg like mye om sex lenger. Kan godt ha sex en gang i mnd.. Hva gjør dere når sexlysten dabber av? Er det noe jeg kan gjøre for å få den tilbake? Anonymkode: 36894...909
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #2 Skrevet 21. september 2018 Detter er så typisk for kvinner i forhold. Jeg kjenner meg igjen. Fake it till you make it, tenker jeg litt.... Ha sex, slutt og tenk så blir det bedre igjen. Litt av problemet tror jeg er at vi går så hardt ut for å imponere også blir vi lei... Anonymkode: 4cd7d...0c5
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #3 Skrevet 21. september 2018 Aksepterer det og finner på andre ting enn sex Så kommer sexlysta tilbake på naturlig vis når kropp og hode er klar for det igjen. Å tvinge seg til sex når man ikke har lyst gir jo bare dårlig assosiasjoner til sex og gir en enda mindre lyst. Anonymkode: a0526...8a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå