AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #1 Skrevet 21. september 2018 Vi har to hannkatter, begge kastrerte, den ene etter at han har vært kjønnsmoden den andre før. MEN begge stamper med labbene og «koser» seg og det kommer sperm (eller noe annet illeluktende) ut av dem. Det er ikke urin, dette er ille vond lukt. Ikke så mye væske eller vått, kun bittelitt, men vanvittig lukt. Har dyrlegen tatt «for lite»? Er det noe vi kan gjøre? Takk for all hjelp! Anonymkode: 16efc...4b6
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #2 Skrevet 21. september 2018 Det går ikke an å «ta for lite» når man kastrerer, siden begge testiklene fjernes helt 😛 Anonymkode: 0afd8...697 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #3 Skrevet 21. september 2018 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det går ikke an å «ta for lite» når man kastrerer, siden begge testiklene fjernes helt 😛 Anonymkode: 0afd8...697 Skjønner jo det, men om operasjonen er blitt annerledes eller noe da. Hvis alt er borte skal det jo ikke komme sperm og stink ut. Hatt hannkatter som har vært kastrert før (etter at de har vært kjønnsmodne) og har aldri opplevd dette da. Den ene gangen er ca 20 år siden og den andre 14 år siden, disse to 1 og halvannet år siden. Det kommer noe ut av dem som stinker og dette har jeg ikke opplevd før. Skal ringe dyrlegen på mandag, men tenkte bare om noen kjente til dette. Anonymkode: 16efc...4b6
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #4 Skrevet 21. september 2018 UVI er det jeg første jeg tenker på. Ta med til dyrlegen Anonymkode: eee29...3a0
Minya Skrevet 23. september 2018 #5 Skrevet 23. september 2018 Det *kan* være analkjertlene også, det lukter skikkelig jævlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå