AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #1 Skrevet 21. september 2018 Har i flere tilfeller møtt menn som er interessert i «bare» sex med meg. Er det sånn menn stortsett er eller er det noe med meg? Anonymkode: 8805a...68e
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #2 Skrevet 21. september 2018 Sim dr.Phil sa: det er ingen som kjøper kua om du gir bort melken gratis.. Anonymkode: 2cee6...859 9
Jr.Garcon Skrevet 21. september 2018 #3 Skrevet 21. september 2018 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har i flere tilfeller møtt menn som er interessert i «bare» sex med meg. Er det sånn menn stortsett er eller er det noe med meg? Anonymkode: 8805a...68e Det er nok sånn mange menn er. Hvis du vil prøve å sile de ut så kan jo vektlegge de mennene som viser interesse i deg som person og vil tilbringe tid med deg-uten sex. 3
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #4 Skrevet 21. september 2018 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har i flere tilfeller møtt menn som er interessert i «bare» sex med meg. Er det sånn menn stortsett er eller er det noe med meg? Anonymkode: 8805a...68e Menn er bare mer kresne når det kommer til hvem som er kjæreste-materiale og hvem de kan tenke seg å ha sex med. En middels attraktiv jente kan ofte plukke på øverste hylle når det kommer til uforpliktende sex, men når det kommer til seriøse forhold må man ofte legge lista litt mer realistisk. Anonymkode: 9a105...6dc 7
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #5 Skrevet 22. september 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Menn er bare mer kresne når det kommer til hvem som er kjæreste-materiale og hvem de kan tenke seg å ha sex med. En middels attraktiv jente kan ofte plukke på øverste hylle når det kommer til uforpliktende sex, men når det kommer til seriøse forhold må man ofte legge lista litt mer realistisk. Anonymkode: 9a105...6dc Som om menn styrer alt, og kjærlighet ikke eksisterer. For det gjør det. Slike tilfeller ts snakker om er feil menneske. Anonymkode: cab36...948 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #6 Skrevet 22. september 2018 Jeg som mann er langt mere kresen når det kommer til forhold. Der har jeg meget høy standard. På tilfeldig sex markedet har kanskje kvinnen mere lett for å få sex, men min erfaring er at mange kvinner vil bli sammen med meg, og jeg er overhodet ikke intressert. Tror helt ærlig dette henger sammen med at mange jenter tror at fordi de har fått sex med en kjekkas i fylla, så tror de at de kan kapre den kjekkeste mannen til forhold. Sånn henger det ikke sammen. Menn som ser bra ut og som har bra personliget sitter med all makten egentlig, og kan velge fra øverste hylle. Anonymkode: 58b6f...1ac 7
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #7 Skrevet 22. september 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Har i flere tilfeller møtt menn som er interessert i «bare» sex med meg. Er det sånn menn stortsett er eller er det noe med meg? Anonymkode: 8805a...68e Du tiltrekker deg feile menn. Det handler mest om deg, fordi du tillater det. Tenk og fortell deg selv at du er en flott, deilig og spennende kvinne som mange menn ønsker et forhold til. Skal du etablere forhold med menn skal de fortjene det og vise seg verdig. Fordi du er verdt det. Har du lyst å bli brukt til kortvarig glede så gjør det, men vit hva du gjør. Hilsen mann. Anonymkode: 93986...a16 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #8 Skrevet 22. september 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Du tiltrekker deg feile menn. Det handler mest om deg, fordi du tillater det. Tenk og fortell deg selv at du er en flott, deilig og spennende kvinne som mange menn ønsker et forhold til. Skal du etablere forhold med menn skal de fortjene det og vise seg verdig. Fordi du er verdt det. Har du lyst å bli brukt til kortvarig glede så gjør det, men vit hva du gjør. Hilsen mann. Anonymkode: 93986...a16 Hilsen kvinne som later som om hun er mann eller? Føles sånn ut. Anonymkode: 1d5f4...73f 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #9 Skrevet 22. september 2018 22 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg som mann er langt mere kresen når det kommer til forhold. Der har jeg meget høy standard. På tilfeldig sex markedet har kanskje kvinnen mere lett for å få sex, men min erfaring er at mange kvinner vil bli sammen med meg, og jeg er overhodet ikke intressert. Tror helt ærlig dette henger sammen med at mange jenter tror at fordi de har fått sex med en kjekkas i fylla, så tror de at de kan kapre den kjekkeste mannen til forhold. Sånn henger det ikke sammen. Menn som ser bra ut og som har bra personliget sitter med all makten egentlig, og kan velge fra øverste hylle. Anonymkode: 58b6f...1ac De sitter med like mye makt som kvinner som ser bra ut og har bra personlighet. Anonymkode: ba09d...80e 8
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #10 Skrevet 22. september 2018 Så andre som ikke er like pen må ta tiltake med? Pen og bra personlighet. Er det bra personlighet å lure en til å tro det er noe mer og så bare for sex? Synd at utseende har så mye å si. Anonymkode: 8805a...68e
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #11 Skrevet 22. september 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du tiltrekker deg feile menn. Det handler mest om deg, fordi du tillater det. Tenk og fortell deg selv at du er en flott, deilig og spennende kvinne som mange menn ønsker et forhold til. Skal du etablere forhold med menn skal de fortjene det og vise seg verdig. Fordi du er verdt det. Har du lyst å bli brukt til kortvarig glede så gjør det, men vit hva du gjør. Hilsen mann. Anonymkode: 93986...a16 Likte dette svaret og det er litt sånn jeg vil tenke. Jeg er bra nok selvom ikke 10 på skala utseendemessig. Takk. 😊 Anonymkode: 8805a...68e
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #12 Skrevet 22. september 2018 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg som mann er langt mere kresen når det kommer til forhold. Der har jeg meget høy standard. På tilfeldig sex markedet har kanskje kvinnen mere lett for å få sex, men min erfaring er at mange kvinner vil bli sammen med meg, og jeg er overhodet ikke intressert. Tror helt ærlig dette henger sammen med at mange jenter tror at fordi de har fått sex med en kjekkas i fylla, så tror de at de kan kapre den kjekkeste mannen til forhold. Sånn henger det ikke sammen. Menn som ser bra ut og som har bra personliget sitter med all makten egentlig, og kan velge fra øverste hylle. Anonymkode: 58b6f...1ac Så da mener du at jeg bør tenke at jeg er ikke god nok pga utseendet? Anonymkode: 8805a...68e
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #13 Skrevet 22. september 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Har i flere tilfeller møtt menn som er interessert i «bare» sex med meg. Er det sånn menn stortsett er eller er det noe med meg? Anonymkode: 8805a...68e Du har vel et rykte da... Anonymkode: f0df0...f55
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #14 Skrevet 22. september 2018 Ikke ha sex med noen da vel. Knip igjen og heller gjøre noe annet når du dater/ treffer gutter. Gå på ski, gå på tur, kino, matlaging osv. Anonymkode: 67573...ae2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #15 Skrevet 22. september 2018 15 timer siden, Jr.Garcon skrev: Det er nok sånn mange menn er. Hvis du vil prøve å sile de ut så kan jo vektlegge de mennene som viser interesse i deg som person og vil tilbringe tid med deg-uten sex. Så kjedelig da. Anonymkode: 624f6...3ef
Cuntzilla Skrevet 22. september 2018 #16 Skrevet 22. september 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så da mener du at jeg bør tenke at jeg er ikke god nok pga utseendet? Anonymkode: 8805a...68e Det er ikke så enkelt, det er bare noe enkle mennesker liker å tro. Altså, dette han her beskriver gjelder jo strengt tatt alle som kan ha såkalt tilfeldig sex da, standarden for å bli sammen med en person er gjerne vesentlig høyere enn for å ha sex med en. Men da snakker jeg ikke om bare utseendet, selv om menn på KG har en tendens til å redusere alt til utseendeskala når disse spørsmålene kommer opp. Det er bare, for veldig mange personer, ikke automatisk sånn at en person man har sex med er en man også kan bli sammen med av en rekke årsaker. Det er faktisk en viss forskjell på ligge med en person i fylla en natt og flytte sammen med dem liksom. Det sistnevnte er noen steg videre. Hva som har "manglet" i dine relasjoner her som gjør at de ikke har gått videre er jo helt umulig å svare på for oss, det kan være en rekke årsaker som har med deg, han eller omstendigheter å gjøre. "Ikke pen nok" er nok ikke nødvendigvis helt riktig konklusjon. Selv om det hadde vært fint om verden var så enkel da, da kunne du for eksempel etablert gjennom en spørreundersøkelse at du var en 7er, og så bare gått etter 7er menn og dermed være garantert et forhold ved neste samleie 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #17 Skrevet 22. september 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Du tiltrekker deg feile menn. Det handler mest om deg, fordi du tillater det. Tenk og fortell deg selv at du er en flott, deilig og spennende kvinne som mange menn ønsker et forhold til. Skal du etablere forhold med menn skal de fortjene det og vise seg verdig. Fordi du er verdt det. Har du lyst å bli brukt til kortvarig glede så gjør det, men vit hva du gjør. Hilsen mann. Anonymkode: 93986...a16 Hvordan forbli singel 101. Anonymkode: 0130c...122
Katten.2.0 Skrevet 22. september 2018 #18 Skrevet 22. september 2018 Jeg kan ha sex med de fleste som er attraktiv, men det er kun et fåtall jeg vil bli kjæreste med.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #19 Skrevet 22. september 2018 Skjønner så klart at man har forskjellige krav til forhold og til sex. Med partner må mye mer klaffe. Anonymkode: 8805a...68e
Elaine Marley Skrevet 22. september 2018 #20 Skrevet 22. september 2018 Tråden er ryddet for diskriminerende innhold. Elaine Marley, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå