AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #1 Skrevet 21. september 2018 Oppdaget tom fostersekk på UL denne uken, skulle vært 8+2. 3 mnd etter MA i uke 11. 1 år siden vi startet å prøve cytotec-kur i dag! Blir redd når det skjer for andre gang på rad, men håper vi bare har vært uheldige. Noen meg erfaring og oppmuntrende ord? Anonymkode: 49708...577
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #2 Skrevet 21. september 2018 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oppdaget tom fostersekk på UL denne uken, skulle vært 8+2. 3 mnd etter MA i uke 11. 1 år siden vi startet å prøve cytotec-kur i dag! Blir redd når det skjer for andre gang på rad, men håper vi bare har vært uheldige. Noen meg erfaring og oppmuntrende ord? Anonymkode: 49708...577 Huff, synes veldig synd på deg. Er etter 6 uker endelig ferdig med en MA som trakk ut noe veeldig fordi kroppen ikke ville ta et hint. Grugleder meg til neste gang og skjønner dette er det verste som kan skje rett etter hverandre Alle leger sa til meg under behandlingen av MAen at man startet på null og har like sjanser som alle andre til at det går bra/dårlig etterpå. Håper noen gir deg solskinnshistorier, men jeg sender deg mange gode klemmer. Neste gang kommer babyen, dere har bare vært maks uheldige ❣❣❣ Anonymkode: 3a06a...73a
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #3 Skrevet 21. september 2018 Opplevd dette seks ganger ... har dessverre ingen trøstende ord men håper du slipper å oppleve det igjen. Enda ingen baby på meg ... Anonymkode: 2efef...bd0
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #4 Skrevet 21. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Huff, synes veldig synd på deg. Er etter 6 uker endelig ferdig med en MA som trakk ut noe veeldig fordi kroppen ikke ville ta et hint. Grugleder meg til neste gang og skjønner dette er det verste som kan skje rett etter hverandre Alle leger sa til meg under behandlingen av MAen at man startet på null og har like sjanser som alle andre til at det går bra/dårlig etterpå. Håper noen gir deg solskinnshistorier, men jeg sender deg mange gode klemmer. Neste gang kommer babyen, dere har bare vært maks uheldige ❣❣❣ Anonymkode: 3a06a...73a Takk for fine ord uansett ❤️ og trist å høre om at du også har mistet. Vet jo dessverre at deg er ganske vanlig, men like trist uansett. Håper der snart blir din tur igjen også Anonymkode: 49708...577
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #5 Skrevet 21. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Opplevd dette seks ganger ... har dessverre ingen trøstende ord men håper du slipper å oppleve det igjen. Enda ingen baby på meg ... Anonymkode: 2efef...bd0 Uff! Så mange ganger har du vært på noen utredning? Anonymkode: 49708...577
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #6 Skrevet 21. september 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Oppdaget tom fostersekk på UL denne uken, skulle vært 8+2. 3 mnd etter MA i uke 11. 1 år siden vi startet å prøve cytotec-kur i dag! Blir redd når det skjer for andre gang på rad, men håper vi bare har vært uheldige. Noen meg erfaring og oppmuntrende ord? Anonymkode: 49708...577 Uff så trist, lei meg på dine vegne 😥 Jeg har vært gjennom det samme. Var vel i uke 9, og gledet meg til å se et lite bankende hjerte. Men der var ingenting der. Fikk sjokk. Har etter dette hatt tre spontanaborter. Men har ikke gitt opp håpet, får hjelp med prøver nå. Håper det går bedre for deg beste gang ❤ Anonymkode: d3274...474
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #7 Skrevet 22. september 2018 Vært på utredning ja men finner ikke noe. Anonymkode: 2efef...bd0
kvinne35+ Skrevet 22. september 2018 #8 Skrevet 22. september 2018 (endret) Jeg mistet to ganger i MA (uke 14+1 og 10+6)og så kom det et velskapt barn neste svangerskap Det betyr at egget ikke var bra og at du kunne endt opp med barn med kromosomfeil. Det går til grunne når det ikke er friskt.. Jeg håper dere blir snart gravid igjen men når jeg hadde mistet trengte jeg å pleie meg selv litt fordi jeg følte meg knust. Du må gjøre det som er rett for deg. Det er ingen grunn til at du skal miste en gang til på rad Lykke til. Endret 22. september 2018 av kvinne35+
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå