AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #1 Skrevet 21. september 2018 Jeg jobber som tilkallingsvikar på voksenopplæring. Noen få ganger har det skjedd at skolen har dobbeltbooket slik at jeg ikke trenger å stille likevel. Da har jeg fått beskjed om å føre opp timene likevel. Så var jeg tilkallingsvikar på en annen voksenopplæring hvor det skjedde en feil med booking. Jeg hadde signert for nøkkel og funnet riktig arbeidsrom og fikk høre at det var en annen vikar som opprinnelig sto oppført og jeg måtte dra igjen. En leder sa at jeg skulle føre de to timene opp likevel. Etter å ha sendt inn timeliste så blir jeg oppringt av en annen leder som sier at jeg bare kan få én times kompensasjon, fordi jeg ikke har jobbet de fire timene. Det var visstnok vanlig når slike ting skjedde Ble veldig satt ut av dette. Hadde sagt nei til et annet oppdrag da jeg skulle jobbe der, så det tapte jeg økonomisk på. Hva er reglene for sånt i skoleverket? er det opp til hver enkelt leder? Anonymkode: 3e42b...ce6
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #2 Skrevet 21. september 2018 Man skal vel ha to timer for oppmøte mener jeg. Anonymkode: f5725...976 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #3 Skrevet 22. september 2018 To timer minimum for oppmøte har vi! Anonymkode: f245a...db6 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #5 Skrevet 22. september 2018 Ja, du skal ha to timer for oppmøte. Så bruk det argumentet den første lederen sa. Anonymkode: 3d2ec...0ad 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #6 Skrevet 22. september 2018 På 21.9.2018 den 17.03, AnonymBruker skrev: Jeg jobber som tilkallingsvikar på voksenopplæring. Noen få ganger har det skjedd at skolen har dobbeltbooket slik at jeg ikke trenger å stille likevel. Da har jeg fått beskjed om å føre opp timene likevel. Så var jeg tilkallingsvikar på en annen voksenopplæring hvor det skjedde en feil med booking. Jeg hadde signert for nøkkel og funnet riktig arbeidsrom og fikk høre at det var en annen vikar som opprinnelig sto oppført og jeg måtte dra igjen. En leder sa at jeg skulle føre de timene (4) opp likevel. Etter å ha sendt inn timeliste så blir jeg oppringt av en annen leder som sier at jeg bare kan få én times kompensasjon, fordi jeg ikke har jobbet de fire timene. Det var visstnok vanlig når slike ting skjedde Ble veldig satt ut av dette. Hadde sagt nei til et annet oppdrag da jeg skulle jobbe der, så det tapte jeg økonomisk på. Hva er reglene for sånt i skoleverket? er det opp til hver enkelt leder? Anonymkode: 3e42b...ce6 Jeg må korrigere en feil her. En leder sa jeg kunne føre opp timene (4 timer som avtalt) skal jeg bare ha én times kompensasjon for dette? Anonymkode: 3e42b...ce6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå