Gå til innhold

Squirting...sex blir aldri det samme igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en partner som fikk meg til å squirte masse! Det ble slutt fordi vi passet veldig dårlig sammen på andre måter. Men det er den beste sexen jeg noen ganger har hatt.

Desverre reagerer flere menn negativt på slike orgasmer, så jeg har ihvertfall lært meg å holde igjen. Ulempen med det er at jeg da samtidig holder igjen mye av orgasmen min, og det gjør definitivt sex kjedeligere.

Anonymkode: 8ce41...e25

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde en partner som fikk meg til å squirte masse! Det ble slutt fordi vi passet veldig dårlig sammen på andre måter. Men det er den beste sexen jeg noen ganger har hatt.

Desverre reagerer flere menn negativt på slike orgasmer, så jeg har ihvertfall lært meg å holde igjen. Ulempen med det er at jeg da samtidig holder igjen mye av orgasmen min, og det gjør definitivt sex kjedeligere.

Anonymkode: 8ce41...e25

Hmm.. Hva slags negative reaksjoner mener du da ?

• Liker 1
Skrevet

Jeg spruter av stimuli et bestemt sted. Jeg liker det ikke, på grunn av at det blir så vått, og fordi væsken som kommer ikke er glatt, men min mann elsker det. 

De første gangene det skjedde trodde jeg at jeg tisset, så jeg ble veldig opptatt av å tømme blæren før sex, men dette skjer likevel, om det er stimuli av det området/punktet. 

Synes ikke at det gjør mine orgasmer bedre, men siden min mann tenner veldig på det er det jo greit nok. Det hender imidlertid at jeg diskret skifter stilling dersom jeg merker at dette bygger seg opp. Tiss eller ikke tiss... det er veldig vått! 

Anonymkode: df17a...9c4

• Liker 3
Skrevet

Jeg har spruta masse så lenge jeg kan huske nesten. Og jeg har utelukkende fått positive tilbakemeldinger på det. Men det må visse teknikker til for at det skal funke. Nå som jeg har blitt mer voksen, synes jeg mest det bare er griser og klin å sprute, alt blir vått, og det langt ned i madrassen. Så nå vil jeg helst ikke lenger. 

Anonymkode: c58c8...abf

• Liker 2
Skrevet

Jeg føler meg rent ekkel når daten må skifte laken etter hver økt, så dette var et hyggelig innlegg egentlig 😛 

Anonymkode: 55bc2...520

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler meg rent ekkel når daten må skifte laken etter hver økt, så dette var et hyggelig innlegg egentlig 😛 

Ekkel ? Den følelsen synes jeg du kan legge bort med en gang. Daten din er innmari heldig som får oppleve at du gjør lakenet vått :)

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Overhodet ingen grunn til å føle seg ekkel ;)

Anonymkode: 200d8...a07

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Skrevet

Hvor mye går det an å squirte egentlig? Har aldri opplevd det,men bare lurer ?

Anonymkode: 18050...c88

Skrevet

Jeg squirter og heller mest mot at det er urin. 

Veldig ofte skjer det etter en intens økt med klitorisvibrator. Jeg klarer som regel å holde igjen, spesielt om jeg er sammen med en mann da jeg synes at det er litt flaut. Men finnes det en fyr som tenner på litt wet-sex blir jeg glad, for da kan jeg bare la det strømme på. 

Anonymkode: d73c3...2a4

• Liker 2
Skrevet
På 21.9.2018 den 14.12, Trøndermann skrev:

Etter at jeg var sammen med ei som squirta blir ikke sex det samme uten. Hun spruta mye,både når jeg fingra henne og under samleie. Etter dette er det liksom noe som mangler hvis dama ikke kan sprute,det er kanskje stygt å tenke sånn,men er nå en gang sånn det føles. Flere som har det sånn ?

Man kan ikke bre sprute på måfå, man må ha hjelp som regel. Så hvis dama ikke spruter så er det deg det står på.

Anonymkode: efb17...597

• Liker 1
Skrevet
På 21.9.2018 den 14.17, puppi skrev:

Enig,

også foretrekker jeg kvinner som ikke får orgasme, 

får så vondt i øra av det.

Du får passe på å velge stillinger der kvinnene ikke når tak i ørene dine og kan røske i dem. Da slipper du å frykte kvinneorgasme.

• Liker 3
Skrevet

Jeg elsker å sprute i ansiktet hans mens han slikker og fingrer meg. Får ekstremt sterke orgasmer når jeg spruter også. Om jeg rir kan det også skje, men får trangt til å trekke meg av så blir lissom sittende på magen hans med skrittet mot han mens jeg kommer og spruter. Har aldri noen gang fått noe annet enn veldig positive tilbakemeldinger på dette.

Anonymkode: 9d739...ba7

• Liker 1
Skrevet

Hadde det ikke vært for at det blir så vått i senga hadde jeg nok spruta mye oftere🙂 Om jeg har hatt en orgasme og mannen stimulerer gpunktet kraftig etterpå vil jeg sprute🙂

• Liker 1
Skrevet
41 minutter siden, Moomba skrev:

Hadde det ikke vært for at det blir så vått i senga hadde jeg nok spruta mye oftere🙂 Om jeg har hatt en orgasme og mannen stimulerer gpunktet kraftig etterpå vil jeg sprute🙂

Mannen din er en heldig kar :)

Skrevet
On 9/21/2018 at 4:05 PM, Alterego666 said:

Da kan jeg runke, se på Paradise og spise potetgull santidig.

Hvem sier at menn ikke kan gjøre flere ting på en gang?

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet
2 minutter siden, linsejesus skrev:

Hvem sier at menn ikke kan gjøre flere ting på en gang?

Nettopp! 

Multitasking er det menn utfører mens kvinner snakker sammen om multitasking.

Skrevet
32 minutter siden, Alterego666 said:

Nettopp! 

Multitasking er det menn utfører mens kvinner snakker sammen om multitasking.

Jeg kan snakke med flere personer om multitasking på én gang. Det kalles metamultitasking.

• Liker 1
Skrevet

Multidasking er når jeg spanker to damer på rumpa samtidig.

Gjest Alterego666
Skrevet
2 minutter siden, linsejesus skrev:

Jeg kan snakke med flere personer om multitasking på én gang. Det kalles metamultitasking.

Mnjaaaa, ikke hvis det er én samtale?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...