AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #1 Skrevet 21. september 2018 Jeg blir irritert når en leder kommer med type jakke på møter som er delvis grønn denim,delvis skinn. For så å ha denne på under hele møtet.. Andre kommer i skjorte og dressjakke. For så å løpe avgårde uten å håndhilse. Fy fy!!!!! Jeg skjønner ikke hvorfor visse mennesker er ledere... Anonymkode: 2b361...5ad
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #2 Skrevet 21. september 2018 Kleskode = regler for hvordan man skal kle seg Det du beskriver er ikke kleskode, men antrekk, altså hva folk faktisk har på seg. Det er ulike kleskoder i ulike virksomheter, og mange steder er det ikke kleskode i det hele tatt. Der holder det med normal sømmelighet og at klærne er hele og rene. Høflighet: ja, man håndhilser. Det er jeg enig i. Unntaket er hvis det er VELDIG mange tilstede, slik at all håndhilsingen vil ta for mye tid og oppmerksomhet fra det man faktisk er i møtet for å gjøre. Anonymkode: 83146...ba7
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #3 Skrevet 21. september 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kleskode = regler for hvordan man skal kle seg Det du beskriver er ikke kleskode, men antrekk, altså hva folk faktisk har på seg. Det er ulike kleskoder i ulike virksomheter, og mange steder er det ikke kleskode i det hele tatt. Der holder det med normal sømmelighet og at klærne er hele og rene. Høflighet: ja, man håndhilser. Det er jeg enig i. Unntaket er hvis det er VELDIG mange tilstede, slik at all håndhilsingen vil ta for mye tid og oppmerksomhet fra det man faktisk er i møtet for å gjøre. Anonymkode: 83146...ba7 Ja det var ett møte med fire deltakere. Anonymkode: 2b361...5ad
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #4 Skrevet 21. september 2018 22 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg blir irritert når en leder kommer med type jakke på møter som er delvis grønn denim,delvis skinn. For så å ha denne på under hele møtet.. Andre kommer i skjorte og dressjakke. For så å løpe avgårde uten å håndhilse. Fy fy!!!!! Jeg skjønner ikke hvorfor visse mennesker er ledere... Anonymkode: 2b361...5ad Lederstil og personlige egenskaper teller mer enn hva slags jakke folk bruker. Verden er full av dårlig ledere med glatte klær. Anonymkode: 2ecb5...7af 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå