Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått innkallelse til intervju til drømmejobben min😍🙏🏻 Jeg er i slutten av 30 årene, så har ikke så god tid med tanke på å få flere barn. Det vil nok ikke ha så mye å si for selskapet om jeg skal ut i permisjon da de har mange vikarer... Men jeg kjenner alt på dårlig samvittighet. Noen som har fått ny jobb som prøver? Hvordan gikk det og hvor raskt etter du startet i jobben ble du gravid? 

Vi har vært prøvere siden mai og det kan jo ta tid dette her...

Anonymkode: e387b...221

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt at du synes dette er vanskelig. Jeg har hele tiden tenkt at jeg aldri skulle være den som bytta jobb og så ble gravid raskt, men etter å ha blitt syk og utbrent av den gamle jobben så var det ikke så mye alternativ enn å slutte. Har nettopp starta i ny jobb og kommer til å starte prøving i løpet av det neste året. Kan jo godt hende jeg er i jobb i to år før eventuell permisjon, eller så blir det kanskje bare ett, men er man i slutten av 30-årene, så er det sånn det må bli. 

Anonymkode: bf0cb...0ca

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner godt at du synes dette er vanskelig. Jeg har hele tiden tenkt at jeg aldri skulle være den som bytta jobb og så ble gravid raskt, men etter å ha blitt syk og utbrent av den gamle jobben så var det ikke så mye alternativ enn å slutte. Har nettopp starta i ny jobb og kommer til å starte prøving i løpet av det neste året. Kan jo godt hende jeg er i jobb i to år før eventuell permisjon, eller så blir det kanskje bare ett, men er man i slutten av 30-årene, så er det sånn det må bli. 

Anonymkode: bf0cb...0ca

Takk for svar. Er du også i slutten av 30 årene? For min del så er jeg arbeidsledig nå, så ellers passer det perfekt å starte i ny jobb, men nei man vet jo aldri hvor lang tid det vil ta før man bli gravid. De ansetter mest yngre i denne jobben, så det er nok ikke bare meg det gjelder vil jeg tro. 

Skrevet

Jeg er prøver og begynte i ny jobb for 10 mnd siden. Hadde en liten pause i prøvingen da, forde jeg synes det var vanskelig. Tenkt om jeg ble gravid... Angrer sykt på at jeg hadde de mnd med opphold uten prøving og bevist unngikk de datoene. 
Er enda ikke gravid, og er i slutten av 30 årene nå.
I min jobb vil det bli et "problem" når jeg går ut i permisjon. Da jeg er den eneste som gjør akkurat denne jobben. Hvis det ikke er noe problem hos dere ville jeg ikke tenkt på det. 

Anonymkode: 179df...a50

• Liker 1
Skrevet

Jeg lot dårlig samvittighet bestemme alt for mye, begynte prøving med nummer 1 ved 31 år, tok 9 mnd.

Så utsatte jeg prøving på nr 2 litt pga ny jobb, og og plutselig er jeg snart 38 uten noen resultater på nummer 2. 

Jeg ville nok ikke startet årevis tidligere, så akkurat det har neppe påvirket fertiliteten. Men erfaringen min er at iallefall ikke arbeidsgiver takker en for å vente liksom. 

Anonymkode: 4c10c...a15

• Liker 1
Skrevet
På 21.9.2018 den 12.29, AnonymBruker skrev:

Jeg er prøver og begynte i ny jobb for 10 mnd siden. Hadde en liten pause i prøvingen da, forde jeg synes det var vanskelig. Tenkt om jeg ble gravid... Angrer sykt på at jeg hadde de mnd med opphold uten prøving og bevist unngikk de datoene. 
Er enda ikke gravid, og er i slutten av 30 årene nå.
I min jobb vil det bli et "problem" når jeg går ut i permisjon. Da jeg er den eneste som gjør akkurat denne jobben. Hvis det ikke er noe problem hos dere ville jeg ikke tenkt på det. 

Anonymkode: 179df...a50

Takk for svar. Så synd at dere enda ikke har lykkes😳 Jeg tenker at vi tar det som det kommer og det skjer når det er meniningen at det skal skje. Tar ingenting for gitt iallefall!

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lot dårlig samvittighet bestemme alt for mye, begynte prøving med nummer 1 ved 31 år, tok 9 mnd.

Så utsatte jeg prøving på nr 2 litt pga ny jobb, og og plutselig er jeg snart 38 uten noen resultater på nummer 2. 

Jeg ville nok ikke startet årevis tidligere, så akkurat det har neppe påvirket fertiliteten. Men erfaringen min er at iallefall ikke arbeidsgiver takker en for å vente liksom. 

Anonymkode: 4c10c...a15

Så synd at det ikke har lykkes for dere enda. Vi bør tenke mer på hva som passer best for oss selv!!!!

• Liker 1
Skrevet

Hei

Jeg er i slutten av 20 årene, har akkurat startet i ny jobb etter studier. Vi har akkurat begynt prøvingen. Jeg tenker at man må tenke på seg selv og hva man ønsker i livet. Så vil du ha barn ville ikke jeg nølt med å starte med det samme. 

Ønsker deg lykke til med både intervju og prøving :) 

Anonymkode: d67e7...eff

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei

Jeg er i slutten av 20 årene, har akkurat startet i ny jobb etter studier. Vi har akkurat begynt prøvingen. Jeg tenker at man må tenke på seg selv og hva man ønsker i livet. Så vil du ha barn ville ikke jeg nølt med å starte med det samme. 

Ønsker deg lykke til med både intervju og prøving :) 

Anonymkode: d67e7...eff

Tusen takk i like så🤞🏻❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...