AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #1 Skrevet 21. september 2018 Jeg trenger en ny dagkrem og en nattkrem😊 jeg er 24 år og har normal til tørr hud. Jeg har brukt clinique en liten stund nå (moisture surge + turnaround nattkremen), men er ikke så veldig fornøyd med dem. Føler meg litt stram i ansiktet og at de ikke gir meg så mye. Noen gode tips?😊 Anonymkode: 38e20...6fd
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #2 Skrevet 21. september 2018 Jeg liker clarins sine veldig godt:) Husker ikke helt navnet nå i farten, men dagkremen er rosa og nattkremen er mørkeblå🙈 Anonymkode: 75375...f33
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #3 Skrevet 21. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg liker clarins sine veldig godt:) Husker ikke helt navnet nå i farten, men dagkremen er rosa og nattkremen er mørkeblå🙈 Anonymkode: 75375...f33 Multi-active jour heter dagkremen og multi-active nuit heter nattkremen:) Anonymkode: 75375...f33
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #4 Skrevet 21. september 2018 Har du prøvd ansiktsolje, i kombinasjon med en dagkrem? For meg som også har tørr/stram hud har det virkelig vært supert. Har brukt både kaldpresset jojobaolje og nypefrøolje (variert mellom dem) i flere år med stort hell. Fåes på helsekost, og er veldig drøy i bruk, så billigere i lengden. Jeg masserer noen dråper olje i ansiktet etter dusj og rens, og så tar jeg litt fuktighetskrem til slutt. Har variert litt hvilken jeg kjøper, men synes fuktighetskremene fra La Roche Posay som man får tak i på apotek er ålreit. Bruker helst den kalt Toleriane, som er for sensitiv tørr hud. Jeg bruker ikke en egen nattkrem, bare samme rutine som om morgenen. Anonymkode: bdf0b...4c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå