AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #1 Skrevet 21. september 2018 Jeg er så i tvil. Hatt til nå 8 stk aborter. Nå er jeg ferdig med ivf og fått satt inn et egg. Mange sier at jeg burdte være sykemeldt og holde meg i ro. Hva er normalen? Vet jo at de fleste er i jobb men med tanke på historikken min, tid og energi og ikke minst penger så burdte jeg vel gjøre alt i min makt for p holde på embryoet mitt. Hva tenker dere ? Anonymkode: e0dd2...49a
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #2 Skrevet 21. september 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så i tvil. Hatt til nå 8 stk aborter. Nå er jeg ferdig med ivf og fått satt inn et egg. Mange sier at jeg burdte være sykemeldt og holde meg i ro. Hva er normalen? Vet jo at de fleste er i jobb men med tanke på historikken min, tid og energi og ikke minst penger så burdte jeg vel gjøre alt i min makt for p holde på embryoet mitt. Hva tenker dere ? Anonymkode: e0dd2...49a Har du fått beskjed på klinikken om å holde deg i ro? Om grunnen til at du mister kan knyttes til aktivitet så bør du jo det, om ikke vil det ikke ha noe for seg. Anonymkode: 4d273...007 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #3 Skrevet 21. september 2018 Dette blir jo en avveining rundt hva slags type jobb du har. Om det er mye løft og fysisk tungt arbeid, så kan det jo ha noe for seg å teste ut. Man spontanaborterer jo ikke på grunnlag av noe mor gjør, det har jo dessverre med andre faktorer du ikke helt rår over uten å få hjelp slik du nå er i prosess med. Er du utredet for dette - og hva sier IVFklinikken du er knyttet til? Om jeg var i «dine sko» så hadde jeg nok ved dette forsøket testet ut å holde roen helt - da vet du at du har prøvd også det. Stress og normal fysisk aktivitet fører ikke til SA, og ingen IVFklinikker fraråder normal aktivitet og trening. Det finnes jo de som legges inn på sykehus for å holde sengen senere i svangerskap, men da er det jo av medisinske grunner. Høres veldig tøft ut dette, så jeg tror ikke du skal ha dårlig samvittighet for å være sykemeldt frem mot forventet mens/testdag og en liten stund etter det uansett resultat. Ønsker deg masse lykke til! Anonymkode: 2fb1d...967
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå