Gå til innhold

Kvinner som sitter og tisser er vakkert😘

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er så vakkert å se på kvinner som sitter og tisser - spesielt når jeg ser dette bakfra og får se hele den flotte damerumpa. Har ofte fantasert om at det hadde vært deilig om ei dame ville sette seg oppå ansiktet mitt og gjerne tisse meg i ansiktet. Det synes jeg høres deilig ut og blir så opphisset av tanken. Er det noen kvinner her inne som har gjort dette - satt seg ned på ansiktet til typen sin eller på ei venninne kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for brudd på retningslinjene på seksualitet, latterliggjøring og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Endret av Elaine Marley
Skrevet

Nei 

Anonymkode: f2674...9ea

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg liker også wet. Jeg er helt enig, kvinner som sitter på huk og tisser er opphissende.

Skrevet

Hver sin lyst 😄

Anonymkode: 17d77...e09

Skrevet (endret)

Hva annet skal vi gjøre da? Er et sinnsykt søl og stå. 

Endret av boblevann
  • Liker 2
Skrevet
12 timer siden, Tiger1974 skrev:

Jeg synes det er så vakkert å se på kvinner som sitter og tisser - spesielt når jeg ser dette bakfra og får se hele den flotte damerumpa. Har ofte fantasert om at det hadde vært deilig om ei dame ville sette seg oppå ansiktet mitt og gjerne tisse meg i ansiktet. Det synes jeg høres deilig ut og blir så opphisset av tanken. Er det noen kvinner her inne som har gjort dette - satt seg ned på ansiktet til typen sin eller på ei venninne kanskje?

Wuut? :klo:

• Liker 1
Skrevet

Jeg googlet her nuh og fant ut at dette er en av de mest vanlige fetishene og derfor er det meget sannsynlig at du har "meningsfeller" der ute- selv om det er tabu å snakke om.

Følelser av å skulle urinere kan knyttes til det å holde tilbake en orgasme, visstnok, for disse med denne preferansen. Uten at jeg forstår hvorfor.

Men er det ikke en klissete hobby? :klo:

Skrevet

Bare sånn for nysgjerrighetene skyld, @Tiger1974: Hvordan holder man på hygienen når man har en sånn seksuell preferanse? Blir det ikke vått, klissete, lukt og denslags? Ødelegger man ikke sengen og sengetøyet? Eller har man seg i dusjen/badekaret? Det høres litt... upraktisk ut.

Jeg spør ikke for å latterliggjøre, men fordi jeg ikke vet noe om disse tingene og det er jo greit å holde seg informert.

Det var nemlig en dame jeg datet en gang som jeg nå har forstått at må ha hatt denne fetisjen. Men hun ble dessverre ganske brutalt dumpet av meg da jeg oppdaget at det var noe hun likte ved å be meg ikke gå på do en gang vi skulle dra fra et utested til et annet... Jeg var litt ung den gangen og syns det var... unormalt. Ganske så ubehagelig å oppdage at noen tente på å vite at en annen skulle vært på do...Hun syntes altså at jeg skulle holde meg og fortalte at hun heller ikke hadde tisset og syns vi skulle holde oss til vi kom hjem og deretter ha sex. Jeg syns som sagt det var ubehagelig å bli konfrontert med dette. Men jeg skjønner jo i ettertid at hun nok hadde denne fetishen jeg ikke deler. Muligens. Jeg dumpet henne der og da. Det var nok muligens veldig stygt av meg.  Men som sagt var jeg veldig ung den gangen.

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger, latterliggjøring, brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...