Gjest pusurelsker Skrevet 16. mars 2005 #1 Del Skrevet 16. mars 2005 æh! Nå har jeg klart det igjen=/ Jeg klarer å klipe på ei kvise(eller to...tre... ) men det blir ikke betent, men det blir en stor hevelse....veldig rød...så lurer jeg på om denne hevelsen/rødheten kan forsvinne til neste morgen? ha på alovera? ikke noe i d hele tatt? krem? bacimycin? etellerannet? et helt annet spørsmål er; hva er havsalt bra for? Mener jeg har hørt at det skal hjelpe noe på kroppen...? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2005 #2 Del Skrevet 17. mars 2005 Helt vanlig med sånne hevelser når du kniper (ja, jeg gjør også det...) men mine pleier da normalt sett å gå ned i løpet av natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2005 #3 Del Skrevet 17. mars 2005 Aloe vera kan du bare smøre på med, hvis det ikke er et åpent sår der, ville jeg blandet i en dråpe lavendel i aloe veraen. (jeg bruker skjeldent aloe vera, sverger til lavendel) En fin kviseblanding er klorofyll og solhatt. dette tar du på med en gang, og da blir det skjeldent rødt og hovent. Havsalt inneholder mange mineraler som styrker huden. Det finnes kremer og hudpleie produkter med havsalt, men man kan kjøpe vandlig havsalt og putte i badekaret. den grove løser seg ikke så godt opp og er ikke særlig behagelig å bruke som peeling, så jeg ville brukt den fin malte. Hav salt bad er spesielt bra for eksem og hudplager, men er forfriskende for alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pamella - ikke innlogget Skrevet 17. mars 2005 #4 Del Skrevet 17. mars 2005 Bacimicyn (husker ikke riktig skrivemåte nå) funker som bare det! Ellers så sverger jeg til body shop sin tea tree blemish stick! Den tørker ut kvisa over natten! Pam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. mars 2005 #5 Del Skrevet 17. mars 2005 Jeg har fått anbefalt "Essensiell aromatisk balsam" fra Decleor av en hudpleier, men har ikke prøvd den foreløpig. Den skal visst virke dempende på betent akne/irritert hud m.m K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 18. mars 2005 #6 Del Skrevet 18. mars 2005 Et kjerringråd skal faktisk være å ta litt tannkrem på kvelden, så vil det roe ned kvisen til neste morgen. De fleste har tannkrem for hånden, så det kan være verd et forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 21. mars 2005 #7 Del Skrevet 21. mars 2005 Et kjerringråd skal faktisk være å ta litt tannkrem på kvelden' date=' så vil det roe ned kvisen til neste morgen. De fleste har tannkrem for hånden, så det kan være verd et forsøk.[/quote'] har prøvd dette, det virker litt syns nå jeg da. gjør ihvertfall problemet mindre enn det var. Men funker best å ta på med en gang etterpå, før det har kommet en liten "skorpe" på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rimfrost ii.. Skrevet 21. mars 2005 #8 Del Skrevet 21. mars 2005 Mitt aller beste triks er å smøre inn hele ansiktet med yoghurt naturell og la det sitte i en time. Deretter vasker du ansiktet med en mild, PHvennlig såpe og smører på bittelitt fuktighetskrem hvis det blir tørt. Det fungerer seriøst helt utrolig bra ! Jeg hadde 2 , 3 kommende kviser (de begynte å bli røde og ømme) i går kveld, men i dag er de forsvunnet som dugg for solen etter at jeg tok yoghurt i ansiktet ! :-) Huden blir veldig myk og fin av det og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå