AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #1 Skrevet 21. september 2018 Noen som vet hva dette kommer av? Har fått det på et par t-skjorter (til forskjellig tid), og bukser. Har jeg vært i kontakt med noe? Denne, f.eks. kommer rett fra vask .. Anonymkode: b392b...916
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #2 Skrevet 21. september 2018 Ser ut som flekker fra blekemiddel. Har du vasket med klor/vaskemiddel med klor mens du har brukt tøyet? Har opplevd det selv, at selv bare noen dråper lager flekker, så nå vasker jeg husk kun i avdanka klær så flekker ikke er krise. Anonymkode: e3c6c...77f 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #3 Skrevet 21. september 2018 Mulig, har jo vasket badet i det siste, brukte klor da.. Nå husker jeg ikke om jeg brukte akkurat denne t-skjorten, men det er plausibelt. Anonymkode: b392b...916
Million Skrevet 21. september 2018 #4 Skrevet 21. september 2018 Jeg ville også antatt at flekkene skyldes sterkt rengjøringsmiddel, evt Klorin, men også andre sterke rengjøringsmidler kan bleke flekker på tøy. Du får bruke den som "vaske-t-skjorte" og ta den på deg hver gang du skal vaske badet etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå