Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere som er i forhold, hvordan gjør dere det med snapchat i forhold til partner?

Typen min ønsker ikke å ha meg som venn engang. Han vil ikke vise hvem som er hans venner. Han ønsker ikke at snapchat skal være noe tema i det hele tatt. Han mener at jeg kontrollerer han.

Det har vært snusk tidligere på facebook, så dette er en utrolig kjip situasjon.

Anonymkode: f206a...ab8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom han har mistet tilliten din via fb, og skal ha en helt privat Snapchat. Som må vere helt lukka syns jeg det er unaturlig.. hva har han å skjule, tenker jeg...?

Anonymkode: 321ca...e4e

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom han har mistet tilliten din via fb, og skal ha en helt privat Snapchat. Som må vere helt lukka syns jeg det er unaturlig.. hva har han å skjule, tenker jeg...?

Anonymkode: 321ca...e4e

Ikke sant? Det er visse personer jeg ønsker at han ikke skal ha kontakt med. De som han har skrevet upassende ting med bak ryggen min på facebook. I hovedsak damer fra fortiden hans. Det hjelper lite å kutte kontakten på fb, hvis han likevel har de på snapchat...

Skrevet

Virker som han skjuler noe. Greit med privatliv, men hvorfor vil han ikke ha deg som venn på Snapchat? Jeg hadde ikke godtatt dette. 

Skrevet

Menn som mener at de blir kontrollert bare man spør om noe, vil se noe; de har noe å skjule! 

Anonymkode: 5c934...5a4

• Liker 4
Skrevet

What the fuck jente! Det er jo åpenbart at han er utro på Snap,  hva ellers har han å skjule.  Han vil ikke at du skal være venn der for da kan du se på snapscore at han har masse kontakt med en eller flere andre og han nekter deg å se vennelista hans fordi du ikke skal finne ut hvem som er på topplista. Da er det ikke en kompis for å si det sånn! 

Du sier det har vært hendelser på Facebook før som har ødelagt tillitten, og han fortsetter bare å ødelegge den. Det er ikke du som en kontrollerende, vær trygg på det, det er manipulasjon han sier fordi han ikke vil bli busta! 

Anonymkode: 030ef...97c

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn som mener at de blir kontrollert bare man spør om noe, vil se noe; de har noe å skjule! 

Anonymkode: 5c934...5a4

Jepp! 1+1=2 sååååå åpenbart 

• Liker 3
Skrevet

Han har tydelig behov for å skjule noe, han er ikke noe å samle på rett og slett.

Jeg har overhodet ikke behov for å vite hvem kjæresten har på Snap eller andre  media, men jeg ville helt klart reagert om han ikke ville ha meg som venn der eller tydelig viste at det var noe han ikke ville jeg skulle vite. Har opplevd det der en gang, da i et langvarig forhold, og ganske riktig så ar det en grunn til det... Skygg banen er mitt råd. Bedre å gå selv enn å bli voldsomt såret av han senere. Du fortjener bedre!

Anonymkode: 100cb...0ab

• Liker 2
Skrevet

Snapchat er den letteste plattformen å være utro på... Og fungerer bortimot som et insentiv for mennesker som ikke ville vært utro i andre sammenhenger, til å leve på kanten, fordi det er så enkelt og fristende. Jeg har selv opplevd det der, hvor eksen brukte Snapchat for å chatte med andre jenter. Har klarte til og med å skjule at han i det hele tatt hadde Snap, lenge. Jævlig.

Anonymkode: 28f0c...d5b

• Liker 1
Gjest Lexie Grey
Skrevet

Når han sier det på den måten, har han garantert noe å skjule. Han hadde jeg aldri stolt på, han ønsker å leve singellivet og i tillegg ha deg. Dette sier jeg nesten aldri, men dump han! Du kommer garantert til å bli såret og bedratt. 

Skrevet

Vi har snapchat streak på 1087 dager😍

Anonymkode: 93fc3...480

Skrevet

Måten han sier ting på, og behandler deg på, skriker jo at det faktisk er noe snusk på gang. 

Her er vi venner, sender jo hverandre snaps. Her er ingenting skjult, men vi sjekker ikke hverandres venner og streker. Det hender han tilogmed viser meg en morsom snap, eller noe. Og jeg kan åpne mine foran han. Fordi at vi stoler på hverandre og ingen av oss krever det av den Andre, eller skjuler noe. 

Anonymkode: 92667...812

• Liker 1
Skrevet

Her har vi begge snap og det er selvsagt at vi har hverandre der også. Jeg hadde aldri komt på å sjekke om han snapper mye med andre og jeg tror ikke han gjør det med meg heller fordi vi har tillitt til hverandre. 

Det du beskriver hadde jeg ikke følt var greit fordi det roper at han har noe å skjule for deg. 

Anonymkode: 65405...159

• Liker 1
Skrevet

Trådstarter her. Jeg har tatt opp temaet med typen. Det endte med at han deaktiverte både facebook og snapchat. Han ville heller slette snapchat enn å vise vennelista til meg. Hvordan vet jeg at han ikke aktiverer snapchat igjen? Er det i det hele tatt mulig å finne det ut uten å gå inn på hans telefon? 

Ihvertfall er han ikke særlig blid på meg nå, og han kaller meg kontrollerende...

Skrevet
På 21.9.2018 den 13.10, AnonymBruker skrev:

What the fuck jente! Det er jo åpenbart at han er utro på Snap,  hva ellers har han å skjule.  Han vil ikke at du skal være venn der for da kan du se på snapscore at han har masse kontakt med en eller flere andre og han nekter deg å se vennelista hans fordi du ikke skal finne ut hvem som er på topplista. Da er det ikke en kompis for å si det sånn! 

Du sier det har vært hendelser på Facebook før som har ødelagt tillitten, og han fortsetter bare å ødelegge den. Det er ikke du som en kontrollerende, vær trygg på det, det er manipulasjon han sier fordi han ikke vil bli busta! 

Er det mulig å se vennelisten til andre på snap? Det var jeg ikke klar over. Hvordan kan jeg se det?

Anonymkode: ac840...a63

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trådstarter her. Jeg har tatt opp temaet med typen. Det endte med at han deaktiverte både facebook og snapchat. Han ville heller slette snapchat enn å vise vennelista til meg. Hvordan vet jeg at han ikke aktiverer snapchat igjen? Er det i det hele tatt mulig å finne det ut uten å gå inn på hans telefon? 

Ihvertfall er han ikke særlig blid på meg nå, og han kaller meg kontrollerende...

Han der har snusk på gang. Gå først som sist. Det hadde ikke kostet han noe å berolige deg. Dessverre så er snap enklest i verden å drive med snusk på, og vanskelig å oppdage. 

Anonymkode: 63824...8ce

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Wow! Han har virkelig noe å skjule for deg!! Hvorfor i alle dager skal dere da være sammen?? Er da naturlig å ha sin kjæreste/samboer/ektefelle på snap og fb!

Hadde seriøst vurdert det forholdet!!!

Han kan aktivere snap hver gang dere ikke er sammen, for så å deaktivere når dere er sammen... han virker litt drittsekk...

Anonymkode: 02410...419

• Liker 1
Skrevet

Har samme dilemma nå med han jeg har vært sammen med i tre år. Jeg hadde snap da vi møttes, men han har aldri brydd seg med det. Han har drevet å chattet med andre damer på fb og vært på zoosk og match når han har vært sur på meg, å alltid er jeg «årsaken» og min «feil» som gjør at han er sånn mot meg. Jeg har sagt jeg ikke aksepter slik oppførsel og reaksjonsmønster hver gang det er litt knute på tråden og bedt han om å love å slutte med det, men det gjør han ikke å jeg er «dum» som tar han tilbake hver gang vi blir venner igjen. Han påstår at det er jeg «kryper» etter han - og det er kanskje sant. Men nå i sommer var vi «off» og jeg oppdaget at han hadde opprettet en Snapchat konto. Jeg kunne jo ikke konfronterer dette med han da, men når vi nå ble «sammen» igjen hadde han  plutselig opprettet en til Snapchat som jeg ble invitert med inn i. Da konfrontere jeg han med den andre kontoen og jeg ba han slette den og jeg ønsket åpenhet og ville vite hvem han hadde som venner på den nye Snapchat kontoen sin. Han ble fly forbanna, sa jeg ikke hadde noe med det, og sa om det ikke fantes tilittt så kunne vi ikke fortsette. Det ble uenighet for jeg synes det måtte være enkelt å være åpen, men neida! Nå har han igjen gjort det «slutt» med meg og er på zoosk igjen pga dette!!! Likevel er jeg den fineste han vet og elsker meg over alt... Nå vet jeg av erfaring at han chatter med andre å driver med ting jeg ikke liker... og det gjør vondt for meg å jeg er veldig lei meg. Så jeg forstår virkelig din frustrasjon, det er utrolig kipt og jeg lurer på hvilket samfunn vi lever i når SoMe kan ødelegge så utrolig mye! Nå går kanskje vårt forhold, for jeg klarer ikke dette mer, men håper deres holder! 

Anonymkode: b4c37...321

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...