Gjest Gjesta Skrevet 16. mars 2005 #1 Skrevet 16. mars 2005 Hei alle sammen. jeg lurer på om dere går kveldsturer eller dagsturer på vanlige hverdager? Selv prøver jeg å få det til ihvertfall de dagene jeg har fri på jobb og helst ellers også. jeg har hund, så jeg må jo også.....Hva med dere? Blir det noen turer?
Gjest Embla s Skrevet 16. mars 2005 #2 Skrevet 16. mars 2005 Altfor dårlig til det :-? Morgentur er på en måte helt uaktuelt for meg. Har mer en nok med å komme meg på jobb Men kveldstur - det hender jeg går sammen med en venninne. Burde blitt flinkere! (kjøpe meg hund kanskje )
Gjest Gjesta Skrevet 16. mars 2005 #3 Skrevet 16. mars 2005 Ja, en hund får deg ut ja..Ikke alltid like gøy da når det er iskaldt ute og blåser og sånn..
Gjest Embla s Skrevet 16. mars 2005 #4 Skrevet 16. mars 2005 Ja' date=' en hund får deg ut ja..Ikke alltid like gøy da når det er iskaldt ute og blåser og sånn.. [/quote'] Nei, men da må man . Nå er det sånn: har avtalt med venninne at "i kveld skal vi ut og gå". Så ringer den ene: "duuuuu, blir du veeeldig lei deg om..." den andre med lettelse i stemmen: "neida, det går helt bra, har du sett for et dritt vær" (begge sukker lettet og skuler ut på mørkt/kaldt lite fristende gåtur-vær)
Gjest Gjesta Skrevet 16. mars 2005 #5 Skrevet 16. mars 2005 ja...det skjønner jeg godt..nei, blir vel hund på dere begge tenker jeg
Gjest Gjesta Skrevet 16. mars 2005 #6 Skrevet 16. mars 2005 Akkurat nå går jeg sykmeldt så nå går jeg på dagen, men da jeg var i arbeid gikk jeg til og fra jobb + en 1,5 times tur på kvelden, om jeg ikke jogga.
Gjest LoisLane Skrevet 16. mars 2005 #7 Skrevet 16. mars 2005 Jeg prøver å gå kveldstur, men det er ikke alltid praktisk gjennomførbart. Jeg vil helst vente til de tre minste ungene er i søvn, og det er alltid en del som skjer eller skal ordnes om kvelden. Dessuten må det være noen hjemme om jeg skal få gått meg en tur. Går alt fra en til fire ganger i uka.
Gjest Moonshadow Skrevet 16. mars 2005 #8 Skrevet 16. mars 2005 Går kveldstur med bikkja morgen og kveld som regel.
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2005 #9 Skrevet 17. mars 2005 Går til og fra jobb. Det tar en god halvtime hver vei. Ellers blir det lite med tur.
Gjest Gjesta Skrevet 17. mars 2005 #10 Skrevet 17. mars 2005 Prøver å gå tur så ofte jeg kan - og da blir det på kveldstid, bortsett fra helgene da! K
aline Skrevet 17. mars 2005 #11 Skrevet 17. mars 2005 jeg bruker veien til jobb som morgen-gåtur så lenge være ikke er helt elendig. synes det er en deilig forfriskende start på dagen.
Gjest Porselen Skrevet 17. mars 2005 #12 Skrevet 17. mars 2005 Jeg går kveldsturer med et par venninner, prøver å få til tre ganger i uken. Må ha turselskap i mørketiden, men kan godt gå alene om kvelden i den lyse årstid. I helgen går jeg tur på dagen. Morgentur er uaktuelt, står opp før 6 som det er og føler intet behov for å komme meg tidligere opp av sengen på morgenen.
Gjest gjesta Skrevet 17. mars 2005 #13 Skrevet 17. mars 2005 Jeg prøver, jeg prøver, men har ikke gått det helt til ennå. Ligger på en 2-4 turer i måneden. Foreløpig. Frister ikke så mye å gå tur på vinteren. Noen morgentur vil det nok aldri bli. Jeg har mer enn nok med å våkne og gjøre det jeg skal.
Dagoberta Skrevet 17. mars 2005 #14 Skrevet 17. mars 2005 Jeg har ikke bil, så jeg får nok turer når jeg går til butikken, barnehagen og jobben En fordel med å ikke ha bil, er at jeg aldri tenker på at jeg burde begynne å trene
Potetskrell Skrevet 17. mars 2005 #15 Skrevet 17. mars 2005 Morgentur er helt uaktuelt, men jeg burde absolutt bli flinkere med kveldsturene.
Morea Skrevet 17. mars 2005 #16 Skrevet 17. mars 2005 Går til og fra jobb. Tar ca 20 minutter i mitt ganske så rasende tempo. Går ellers overalt også, istedet for å ta buss eller bane. Så det blir en del. Men trener såpass mye at jeg ser det bare som et positivt supplement og en måte å komme seg fram på. Det er jo litt dumt, da jeg er klar over at det er god trening.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 17. mars 2005 #17 Skrevet 17. mars 2005 Morgentur, det vil si at jeg løper etter bussen
Gjest Gjesta Skrevet 17. mars 2005 #18 Skrevet 17. mars 2005 Går som regel kveldstur, men liker morgentur best
Cherie Skrevet 17. mars 2005 #19 Skrevet 17. mars 2005 går minst en time med hunden hver dag. + ganske ofte kveldstur. Hunden er med mannen på jobb så morgenturene tar jeg bare de dagene jeg har fri og hun er hjemme hos meg...
Gjest Aurélie Skrevet 18. mars 2005 #20 Skrevet 18. mars 2005 I vinter har jeg ofte gått raske turer på kveldstid i stedenfor å jogge, i alt fra 30 minutter til 2 timer. Det er sjelden jeg setter av tid til å rusle meg en tur på dagen, men det hender det blir en søndagstur. Men utover våren blir det stadig mer fristende å være mere ute
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå