Gå til innhold

Varige større lepper av fillers?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ønsker jo at dette skal stemme, noen som har erfaring med det? Var behandleren min som sa det, at leppene vil bli litt større permanent pga arrvev elns.

Og en annen ting, jeg fylte på 1 ml for første gang i august, og hun sa jeg bør fylle på allerede i november. Tok noe som skal vare lenger enn restylane, ca 9 mnd, så hvorfor fylle på etter bare 3 mnd :klo: ikke råd til det.

Anonymkode: ad6df...3d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De som bruker filler i mange ti-år vil få mye arrvev der som samlet gjør leppene bittelitt større permanent,  men husk at arrvev er hardt så pent blir det ikke! 

Ja de første åra med filler må man fylle på hver 2-3 måned i starten så hver 5-7 måned etterhvert. Ja det blir dyrt ja. Bare tull å starte med i mine øyne  

Anonymkode: 79cd6...54c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vent, snart kommer det nok silikonimplantater for lepper også. Grøss og gru!

Anonymkode: 91249...5d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne leppetrenden kommer til å være over om et år og om ti år ler alle av de som gjorde det, akuratt som andre "skjønnhets trender" gjennom tidene, som sort lipliner, tribal tattoo i korsryggen, pamela silikon og slengbukser. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Bare vent, snart kommer det nok silikonimplantater for lepper også. Grøss og gru!

Anonymkode: 91249...5d9

Det har finnes lenge :) 

12 hours ago, AnonymBruker said:

De som bruker filler i mange ti-år vil få mye arrvev der som samlet gjør leppene bittelitt større permanent,  men husk at arrvev er hardt så pent blir det ikke! 

Ja de første åra med filler må man fylle på hver 2-3 måned i starten så hver 5-7 måned etterhvert. Ja det blir dyrt ja. Bare tull å starte med i mine øyne  

Hm Ok, så kanskje ikke håpe på det etter bare en påfylling, da.

9 hours ago, AnonymBruker said:

Denne leppetrenden kommer til å være over om et år og om ti år ler alle av de som gjorde det, akuratt som andre "skjønnhets trender" gjennom tidene, som sort lipliner, tribal tattoo i korsryggen, pamela silikon og slengbukser. 

Godt mulig. Jeg som ikke hadde overleppe fra før fikk ikke store lepper av 1 ml, de er fortsatt små lepper bare at de nå er synlige, og det vil jeg ikke slutte med uansett om trenden forsvinner. 

Anonymkode: ad6df...3d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...