AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #1 Skrevet 21. september 2018 for at hjemløse/fattige skal ta dem og bruke dem? Anonymkode: ce053...f2d
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #3 Skrevet 21. september 2018 Akkurat nå, Cocosa skrev: Ja? Tenkte kanskje det gikk under forsøpling. Har masse restegarn og har lyst til å lage skjerf til de som ikke har det så bra Anonymkode: ce053...f2d 2
Brunhilde Skrevet 21. september 2018 #4 Skrevet 21. september 2018 8 minutter siden, AnonymBruker said: Tenkte kanskje det gikk under forsøpling. Har masse restegarn og har lyst til å lage skjerf til de som ikke har det så bra Anonymkode: ce053...f2d En god tanke. Du kan jo også levere dem hos Kirkens Bymisjon så de kan dele ut? Eller til Blåkors? 17
solmåneogstjerner Skrevet 21. september 2018 #5 Skrevet 21. september 2018 Kjempefin tanke! Jeg ville festet på en lapp hvor det står noe slikt som 'dette er til deg som trenger det. Fra en som bryr seg' eller noe lignende. Så trenger de ikke å lure på om det er greit å ta det. Det var jo en kampanje i fjor hvor det hang oransje skjerf overalt, jeg lurte veldig på hva det var frem til jeg leste en sak om det i avisen. 5
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #6 Skrevet 21. september 2018 Jeg ville gitt det til de som deler ut. Selv en natt uten regn vil gjøre det rått og vått og lite fristende og da blir det trolig bare kastet. Anonymkode: b88bc...d3a 7
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #7 Skrevet 21. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville gitt det til de som deler ut. Selv en natt uten regn vil gjøre det rått og vått og lite fristende og da blir det trolig bare kastet. Anonymkode: b88bc...d3a 10 minutter siden, Brunhilde skrev: En god tanke. Du kan jo også levere dem hos Kirkens Bymisjon så de kan dele ut? Eller til Blåkors? Kan høre om noen tar imot og deler ut. Bare de ikke tar betalt, så.. vil at det skal være gratis. Anonymkode: ce053...f2d 1
Brunhilde Skrevet 21. september 2018 #8 Skrevet 21. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Kan høre om noen tar imot og deler ut. Bare de ikke tar betalt, så.. vil at det skal være gratis. Anonymkode: ce053...f2d De to organisasjonene tar ikke betalt. Jeg har strikket oransje skjerf og levert til bymisjonen, de deler ut til alle som trenger, helt gratis 4
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #9 Skrevet 21. september 2018 26 minutter siden, Brunhilde skrev: De to organisasjonene tar ikke betalt. Jeg har strikket oransje skjerf og levert til bymisjonen, de deler ut til alle som trenger, helt gratis Ok:) Anonymkode: ce053...f2d
Gjest Cocosa Skrevet 21. september 2018 #10 Skrevet 21. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tenkte kanskje det gikk under forsøpling. Har masse restegarn og har lyst til å lage skjerf til de som ikke har det så bra Anonymkode: ce053...f2d Skjønner. Fin tanke! ❤️
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #11 Skrevet 21. september 2018 Kirkens bymisjon deler jo ut hjemmelaget skjerf, så her er dét bare å strikke i veg. Tror faktisk det står på nettsiden deres hvor mange masker også..... Anonymkode: f33d2...92c 6
Silfen Skrevet 21. september 2018 #12 Skrevet 21. september 2018 Bymisjonen her skal dele ut oransje skjerf 16. oktober. Driver og strikker aws.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #13 Skrevet 21. september 2018 Hele Oslo er jo full av hjemmestrikkede skjerf om vinteren. De henger i trær, på stolper og skilt rundt omkring. Veldig bra tiltak av kirkens bymisjon. Anonymkode: f01b8...b70 3
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #14 Skrevet 21. september 2018 Ikke bare skjerf - men all slags "småstrikk", som hjelper en med å holde seg varm er velkomment, og deler de ut via Kirkens Bymisjon Luer, votter, sokker, halser - pulsvarmere, som er mindre risiko for å miste enn votter. Tenk gjerne på unisex og også herrestørrelser, da det nok (dessverre) er mest menn som har trenger, men det kommer gjerne inn mest i barne og dame-strikk. Spesielt sokker i herrestørrelser. Anonymkode: 039b4...a29 3
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #15 Skrevet 21. september 2018 Tåpelig idė Anonymkode: 2a88f...605
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #16 Skrevet 21. september 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Kirkens bymisjon deler jo ut hjemmelaget skjerf, så her er dét bare å strikke i veg. Tror faktisk det står på nettsiden deres hvor mange masker også..... Anonymkode: f33d2...92c Hvor mange masker!? Har de krav? Anonymkode: ce053...f2d 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #17 Skrevet 21. september 2018 7 timer siden, Silfen skrev: Bymisjonen her skal dele ut oransje skjerf 16. oktober. Driver og strikker aws. Men jeg strikker ikke oransje. Anonymkode: ce053...f2d
Mystic woman Skrevet 21. september 2018 #18 Skrevet 21. september 2018 10 timer siden, solmåneogstjerner skrev: Kjempefin tanke! Jeg ville festet på en lapp hvor det står noe slikt som 'dette er til deg som trenger det. Fra en som bryr seg' eller noe lignende. Så trenger de ikke å lure på om det er greit å ta det. Det var jo en kampanje i fjor hvor det hang oransje skjerf overalt, jeg lurte veldig på hva det var frem til jeg leste en sak om det i avisen. Hva er så spesielt med oransje skjerf? Skal de symbolisere noe?
solmåneogstjerner Skrevet 21. september 2018 #19 Skrevet 21. september 2018 3 timer siden, Mystic woman skrev: Hva er så spesielt med oransje skjerf? Skal de symbolisere noe? Det var en kampanje fra kirkens bymisjon tror jeg (eller frelsesarmeen). De var festet på lyktestolper og busskur osv. Vet ikke om oransje farge betyr noe, men de var ihvertfall oransje
Mystic woman Skrevet 21. september 2018 #20 Skrevet 21. september 2018 2 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Det var en kampanje fra kirkens bymisjon tror jeg (eller frelsesarmeen). De var festet på lyktestolper og busskur osv. Vet ikke om oransje farge betyr noe, men de var ihvertfall oransje Takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå