Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg å finne denne filmen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje noen her kan hjelpe meg å huske navn på en barnefilm? Jeg er oppvokst på midten av 90 tallet, så filmen er nok fra den tid og opp mot 2003-4 tenker jeg. Tegnefilm med mye musikk.

Det er ei jente som bor i et slott/ tårn, og hun er beskyttet på alle døgnets tider. Mener at hun går gjennom en hemmelig dør eller noe sånt, muligens så stikker hun seg på en tegne (men nå kan det godt hende at jeg blander med Tornerose altså). Utenfor slottet litt borti skogen kommer det en gutt som synger og traller når han går bortover. Veldig fengende sang. Han ender opp med å dra ut i skogen og kjempe mot en del.. monster? Troll? Som jobber under jorda med steiner og sånt, nesten som en mine.

Husker bare at det var så mye fin og bra musikk i den, og at jeg hadde den på VHS. Gutten hadde et belte på seg med sverd i mener jeg. Gutten kapper greiner og trær mens han går langs skogen og synger. Hadde han en fakkel også? Husker ikke helt hvordan alt hang sammen, men mener at gutten og jenta føres sammen til slutt. Dette er altså en barnefilm, tegnefilm.

Hjelp meg!! Har så lyst til å finne den igjen..

Anonymkode: c2214...ddb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fått opp ordet grogger iløpet av natten. Var det navnet på disse skapningene under jorden? 

Anonymkode: c2214...ddb

Skrevet

Dette høres ut som en egensammensatt versjon av Snehvit, Tornerose og Rapunzel 😂

Er det en disneyfilm?

• Liker 1
Skrevet

Kan det være the Princess and the Goblin?

Skrevet

ELSKET denne filmen som barn,den er helt fantastisk :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...