Gå til innhold

Endelig kone!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, nå har vi kommet hjem fra en utrolig bryllupsreise så nå er det på tide med et lite referat om den store dagen, 3.august 2002.

Først vil jeg bare si til dere som ikke har giftet dere ennå: GLED DERE :D

Kvelden før den store dagen hadde jeg to venninner på besøk. Vi koste oss med ost, kjeks, (litt for mye) rødvin og masse jenteprat. Dette var en ordentlig oppladning til den store dagen!

Klokken 0900 startet timen hos frisøren. Først skulle han sette opp håret på min forlover, så mitt. Vi var ikke ferdige hos frisøren før klokken 1300. Dette var lenge å sitte stille, men ga oss muligheten til å roe nervene, skravle og kose oss med litt champagne. Jeg hadde verken tiara eller slør, men hadde satt opp håret med fullt av perler. Resultatet ble vi kjempefornøyd med. Håret så på en måte ut som et smykke i seg selv. Til nå hadde jeg vært rimelig rolig, men da vi kom hjem fra frisøren trådte nervene inn for fullt. (Jeg var ikke nervøs for å gifte meg, men for at noe skulle gå galt...)

Vi hadde nemlig glemt å hente brudebuketten på veien! Gudskjelov ordnet min forlover dette rimelig raskt! Brudebuketten var helt perfekt! (Bilder kommer senere.) Etter en liten lunsj og mange runder rundt i stua for at tiden skulle gå, ble klokken endelig så mye at vi kunne gjøre oss i stand. Da plutselig raste tiden av gårde og før jeg visste ord av det sto min farfar og jeg utenfor kirken å ventet på å gå inn.

Skrittene opp mot min kommende mann er det mest overveldende jeg noen sinne har opplevd! Han sto der, så rak og med tårer i øynene og så på meg mens jeg klarte ikke å fokusere på annet enn han. Da jeg kom opp til plassene våre, tok han meg i mot å visket " Du er så nydelig, jeg elsker deg" før vi satte oss ned. Når vi hadde sagt ja til hverandre kom mine tårer også sammen med at nervene forsvant. Solisten sang "from this moment" (Shania Twain) og alt var bare perfekt! Jeg må vel innrømme at vi ikke helt greide å fokusere på resten av salmene.

Etter vielsen reiste vi til fotografen for så å reise opp til Solhaug der festen skulle holdes. Festarrangørene hadde fått beskjed om at vi kom så alle gjestene møtte oss utenfor lokalet med champagne og jubel. Været var strålende og varmt. Vi fikk servert en nydelig tre retters middag sammen med masse morsomme og rørende taler. Etter middagen var det brudevals og kake-skjæring. Vi danset vals etter "Waltz for the moon" og klarte dette rimelig bra, selv om vi hadde litt lite trening. :wink: Tiden gikk så alt for fort! Klokken kvart på to reiste vi avgårde til hotellet. Vi satt lenge oppe å pratet om dagen og min kjære fikk det ærefulle oppdraget å ta ut 105 nåler fra håret mitt!!

Dagen etter våknet vi opp til strålende sol, frokost på sengen og utsikt over hele Oslo. Vi ga hverandre morgengaver og nøt det å endelig være mann å kone. Nå har vi også kommet hjem fra en romantisk og opplevelsesrik bryllupsreise i Portugal. Vi bodde i en liten by som het Alvor med lange sandstrender, koselige fortauskafeer og restauranter.

Nå nyter vi bare hverdagen igjen som ektepar og det er deilig!! Bilder skal vi få lagt ut senere så dere får se!

Tusen takk for all hjelp, gode råd og oppmuntring!! Dere var med på å gjøre vår dag perfekt for oss!!!! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koselig å lese bryllupshistorien deres også, og jeg er så glad dere hadde en helt fantastisk dag!

Lykke til videre i livet og med hverandre, og takk for alle tips du har gitt meg unerveis i vår planlegging!

Skrevet

Det høres så koselig ut!!!!!

Mange gratulasjoner :)

Skrevet

Høres ut som om dere hadde en helt perfekt dag.

Lykke til videre i ekteskapet.

Skrevet

Gratulerer! Gratulerer! Dette hørest ut som en kjempedag! Håper bildene kommer snart..

Lev lykkelig som mann og kone! :rodme:

Skrevet

Høres ut som dere hadde en topp dag, bildene var nydelige også!! :D

(2003?? Er det jeg som går surr i hvilket år det er eller.. ?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...