AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #1 Skrevet 20. september 2018 Jeg har søkt en jobb og blitt innkalt til intervju. Vet jo hva stillingen går ut på osv, men jeg liker å lese ekstra gjennom stillingsannonsen (og selvfølgelig andre ting) for å forberede meg godt. Jeg har søkt via webcruiter og der lagres alltid søknadene som er sendt ut, og da pleier også stillingsannonsene å ligge der som en egen lenke tilknyttet den sendte søknaden. Er første gang jeg har opplevd at arbeidsgiver har fjernet stillingsannonsen totalt rett etter søknadsfristen er gått ut. Lurer vel egentlig på om noen har vært borti dette før? Jeg er kontrollfreak og liker å ha full oversikt. Det er ikke noe sted jeg kan finne igjen annonseteksten? Anonymkode: dbe4f...79c
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #2 Skrevet 20. september 2018 Kontakt firmaet og spør om de kan sende stillingsannonsen til deg. Kanskje best å gjøre dette fra en annen e-post enn den du brukte da du søkte, så de ikke tror at du ikke aner hva du har søkt på? Typ "hun her har bare slengt rundt søknader overalt". Anonymkode: 43c5e...721
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #3 Skrevet 21. september 2018 Prøvd å Google og se om den fortsatt finnes andre steder? Jeg er kontrollfreak selv, så jeg pleier å screenshotte stillingsannonsene jeg har søkt på🤓 Anonymkode: 6d7bf...243
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå