Gjest Startfasen Skrevet 16. mars 2005 #1 Skrevet 16. mars 2005 Hva synes dere er den finese slør lengden? Selv har jeg sansen for kort slør :-) synes lissom at "alle" skal ha lange slør på to tre meter... :-? ser gjerne bilder av slørene deres
Grooo Skrevet 16. mars 2005 #2 Skrevet 16. mars 2005 Jeg hadde et ganske kort slør, syntes det passet best til meg og kjolen min
Grooo Skrevet 16. mars 2005 #3 Skrevet 16. mars 2005 Jeg hadde et ganske kort slør, syntes det passet best til meg og kjolen min
ikka2011 Skrevet 16. mars 2005 #4 Skrevet 16. mars 2005 Hei.... Jeg skal ha langt chiffong slør.... synst det passer meg...... men jeg kommer til å ta dette av etter middagen og all bilde takinga. Skal også sy dette selv...... hummm.... mangler bare avrundingen i enden....... noen som har forslag til hvordan.... få fin avrunding.....
Blueberry Skrevet 17. mars 2005 #5 Skrevet 17. mars 2005 Jeg skal ha langt slør. Synes bare det er litt koselig. Kort slør kan være fint, men ikke nødvendigvis til alle. Mitt slør har perler i, så det er litt fint at det er mye som vises. Dessuten er det ingenting mønster eller noe på skjørtet mitt. Da er det igjen fint med litt liv der også.
Gjest Madam Felle Skrevet 17. mars 2005 #6 Skrevet 17. mars 2005 Jeg skal ha langt slør, men det er fordi jeg ikke liker kort. Syns det ser avkappet ut med kort slør, men det er min mening
aprilbrud Skrevet 17. mars 2005 #7 Skrevet 17. mars 2005 Jeg skal ha langt slør' date=' men det er fordi jeg ikke liker kort. Syns det ser avkappet ut med kort slør, men det er min mening [/quote']
Coria Skrevet 17. mars 2005 #8 Skrevet 17. mars 2005 Jeg synes det har mye å si hvordan kjolen er, og da hvordan sløret passer til kjolen. Selv skal jeg ikke ha slør, men skulle jeg ha hatt, ville jeg ha hatt kort (midt på ryggen). Jeg synes det kan bli litt voldsomt med langt, og man må jo i alle fall ta det av før middagen.
Augustbrud02 Skrevet 17. mars 2005 #9 Skrevet 17. mars 2005 Jeg synes langt slør er finest. Prøvde kort slør først, men synes det så snuppete ut, så jeg byttet det i et langt et. Ikke så lett å se av bildene, men her ser du kanskje sløret (det var ned til bakken): http://www.home.no/augustbrud02/fotografbilde2.jpg http://www.home.no/augustbrud02/bilder/110...10-1037_img.JPG http://www.home.no/augustbrud02/nyebilder/...akeskjaring.jpg
linky Skrevet 17. mars 2005 #10 Skrevet 17. mars 2005 jeg syns absolutt at langt slør er finest. det skal jeg ha.. :-)
Miori Skrevet 17. mars 2005 #11 Skrevet 17. mars 2005 Jeg har kjøpt et slør til midt på ryggen i tre lag... Men har funnet ut at jeg heller vil ha et langt enkelt slør... Mye detaljer bak på kjolen min, og på slepet... Men som det er skrevet over her...Kommer helt ann på kjolen, og bruden :-)
Gjest giftoglykkelig Skrevet 17. mars 2005 #12 Skrevet 17. mars 2005 Jeg giftet meg i fjor og hadde langt sloer. Jeg hadde tenkt aa ha kort sloer paa forhaand, men da jeg fikk paa meg det lange var jeg ikke i tvil. Det kommer ogsaa litt an paa hvilken kjole du har, men jeg synes at langt sloer er flott og elegant, spesielt hvis kjolen har slep. Korte sloer ser litt avklipte ut.
Aelwyn Skrevet 17. mars 2005 #13 Skrevet 17. mars 2005 Jeg har prøvd både kort og langt, og jeg foretrekker fingertupplangt slør jeg da...
Bokalven Skrevet 17. mars 2005 #14 Skrevet 17. mars 2005 Jeg synes det kommer helt ann på kjole og frisyre... Jeg tviler på at jeg skal ha slør i det hele tatt, siden jeg ike tror det kommer til å passe til kjolen.
Kristin S Skrevet 17. mars 2005 #15 Skrevet 17. mars 2005 Langt slør synes jeg også ja. Men som andre skriver, det kommer også an på kjolen! Og hva du selv liker så klart!
fant Skrevet 17. mars 2005 #16 Skrevet 17. mars 2005 Jeg skal ikke ha slør, men viss jeg skulle hatt så hadde jeg valgt et som rekker til midt på ryggen eller korsryggen. Men det kommer jo an på hva som passer til din kjole. Lykke til i jakten
lene24 Skrevet 18. mars 2005 #17 Skrevet 18. mars 2005 Det kommer helt ann på kjolen, til min kjole passet det best med langt slør, kjolen har langt slep, og det er små "perler" i sløret...
Martha Stewart Skrevet 19. mars 2005 #18 Skrevet 19. mars 2005 Jeg skal ha 2 meter langt, vanlig ettlags tyllslør med smal offwhite satinkant fra Lilly (bildet øverst helt til høyre). Lurte først på å ha et slør som rekker til ca midt på ryggen. Men fikk veldig Barbie-assosiasjoner da jeg tenkte på det...
Minerva Grey Skrevet 20. mars 2005 #19 Skrevet 20. mars 2005 Har kjøpt chiffonstoff som matcher armene på kjolen, og har tenkt å sy et kort slør av dette. Har fremdeles ikke bestemt meg for hvorvidt jeg skal bære det, men siden jeg lager det selv har jeg 'råd' til å ombestemme meg på prøvetimen hos frisøren... Har langt hår - for øyeblikket til knærne - som jeg har tenkt å klippe til litt nedenfor livet før bryllupet. Skal sette opp noe, men ellers ha det krøllet og hengende ned. Vil liksom ikke dekke til hele stasen med langt slør da... Så jeg syr et kort, to-lags slør, som jeg enten kan bruke som blusher+midt-på-ryggen slør, eller bare dobbelt slør på ryggen. Langt slør vil ikke passe til kjolen min, og langt slør i chiffon blir fort veldig mye flagring.
Gjest Gjesta Skrevet 20. mars 2005 #20 Skrevet 20. mars 2005 Jeg hadde et langt på 2,5 meter under vielsen, og byttet til fingerlangt til middag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå