AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #1 Skrevet 20. september 2018 Hovedsaklig, noen kan åpenbart oppføre seg dårlig og likevel være godt likt blandt alle. Noen kan si bak deres rygg at de misliker vedkommende, men tør ikke stå opp. Dermed forblir disse populære personene, populære. Så har vi slike som ikke gjør så mye ut av seg, ikke har noe behov for å være slemme, men likevel blir fort dårlig likt? Der har du meg Kjenner jo også personer som er veldig snille, ikke gjør mye ut av seg som blir godt likt uansett hvor de viser seg. Og konstant provoserende og høylytte personer som blir misslikt. Hva er det egentlig som gjør denne forskjellen? Er nesten så jeg tror på dette med aura. Alle har jo en aura, eller utstråling. Anonymkode: 5b89c...6d5
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #2 Skrevet 21. september 2018 Introverte blir ofte dårlig likt fordi det å ikke gjøre mye ut av seg, trekke seg unna i sosiale settinger osv. ofte tolkes som arroganse, at man er uinteressert i andre, at man ikke er glad i andre. Anonymkode: 24b1e...508
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #3 Skrevet 26. september 2018 Sladring fungerer som bonding for folk, det er gjort forskning på det. Så om to venninner baksnakker den tredje, så bonder de over denne baksnakkingen. Kanskje det er noe i det? Ellers så er jeg litt som deg, men tror ikke folk direkte misliker meg, jeg bare forsvinner lett i mengden og blir litt usynlig. Men jeg liker å være introvert, og har de få men gode vennskapene jeg trenger. Håper du også har det. Anonymkode: fe3af...77c
Gjest hind Skrevet 26. september 2018 #4 Skrevet 26. september 2018 Jeg synes det virker som sjarm trumfer det meste, også snillhet og vennlighet. Har man sjarm blir man likt uansett, og har man det ikke er det få som legger særlig merke til snillhet og gode gjerninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå