AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #1 Skrevet 20. september 2018 Min beste venninne har akkurat født sin første datter. Jeg har lyst å gi henne noe som betyr mye. Hun fikk noe hun hadde bruk for i babyshower, men nå vet hun ikke jeg skal komme med en ekstra gave. Noen som har gode tips? Pris er ikke så viktig. Det kan være alt fra nyttige ting til baby, eller noe til henne selv. Anonymkode: 73cac...75d
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #2 Skrevet 20. september 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Min beste venninne har akkurat født sin første datter. Jeg har lyst å gi henne noe som betyr mye. Hun fikk noe hun hadde bruk for i babyshower, men nå vet hun ikke jeg skal komme med en ekstra gave. Noen som har gode tips? Pris er ikke så viktig. Det kan være alt fra nyttige ting til baby, eller noe til henne selv. Anonymkode: 73cac...75d Kommer litt an på venninna og formen hva som settes litt pris på Det kan jo være kos og komme på besøk med spekemat, ost og snacks, og annet hun har lyst på og ordnet til mat til begge og bare holde henne med selskap, uten at hun trenger å anstrenge seg noe. Ellers har jeg kjøpt litt fine velværeprodukter til mor - for eksempel kremer, scrub, fine duftlys, kanskje noen blader som hun kan være interessert i. Anonymkode: 8f730...8bc 1
Gjest Springfjær Skrevet 20. september 2018 #3 Skrevet 20. september 2018 Pleiekurv! Kjøp en fin kurv, fyll den med hudpleieprodukter, ansiktsmaske, noe å lese, litt snop osv. Noe hun kan skjemme seg bort med evt bak masse som kan legges i fryseren.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #4 Skrevet 21. september 2018 Tusen takk for hjelp! Jeg handlet i dag en rekke snacks og sjokolade hun liker, samt noe muslibar og nøtter. La oppi smekke til barnet og noen kjekke skjeer. La også oppi lommetørkler og baby wipes, samt ansiktswipes hun bruker selv. Tenkte å kjøpe leppepomaden hun bruker og ansiktskremen. Må se om jeg finner et koselig blad også, god ide! Anonymkode: 73cac...75d 3
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #5 Skrevet 21. september 2018 Og ja jeg skal bake også 😍 Anonymkode: 73cac...75d 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #6 Skrevet 21. september 2018 Så snill du er 😁 Anonymkode: 814d9...509
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #7 Skrevet 21. september 2018 Fikk nettopp høre fra en vennine at en ting de kunne lnsket at de fikk var baby teppe. De fikk mye annet, mye fint og flott, så ikke sån klaging på at det ikke var nok, men at de kanskje hadde ønsket at en eller to av bodyene eller noe var et babyteppe istedenfor Anonymkode: 3901d...570
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #8 Skrevet 21. september 2018 Jeg hadde satt aller mest pris på nybakte kanelsnurrer, en stor godtepose og kanskje en liljebukett 😍🙌🏻 Men det er jo forskjellig fra person til person.. Da min veninne hadde født var jeg feks innom med røkelaks 😂 Det var helt topp for henne 😷😂 Anonymkode: af0d7...f30 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #9 Skrevet 21. september 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Så snill du er 😁 Anonymkode: 814d9...509 Åå takk, er så glad i venninna mi og gleder meg sånn til å møte barnet. Er ufrivillig barnløs selv, så blir en liten trøst å få være nær den lille. Anonymkode: 73cac...75d 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #10 Skrevet 21. september 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Fikk nettopp høre fra en vennine at en ting de kunne lnsket at de fikk var baby teppe. De fikk mye annet, mye fint og flott, så ikke sån klaging på at det ikke var nok, men at de kanskje hadde ønsket at en eller to av bodyene eller noe var et babyteppe istedenfor Anonymkode: 3901d...570 Takk for tips! Har noen bodyer på lur, skal legge dem ved. Kjøpte litt ekstra til meg selv sist jeg handlet inn til babyshoweren hennes, men skal gi vekk 2 av de og beholde 1 viss jeg noen gang klarer å bli gravid. Anonymkode: 73cac...75d 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #11 Skrevet 21. september 2018 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg hadde satt aller mest pris på nybakte kanelsnurrer, en stor godtepose og kanskje en liljebukett 😍🙌🏻 Men det er jo forskjellig fra person til person.. Da min veninne hadde født var jeg feks innom med røkelaks 😂 Det var helt topp for henne 😷😂 Anonymkode: af0d7...f30 Jaa det er så godt! Lager 50/50 kanelsnurrer og boller😍 hahsha røkelaks😂 Anonymkode: 73cac...75d 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #12 Skrevet 17. november 2018 Hei! Må bare innom her og fortelle: jeg er endelig blitt gravid! Vi har prøvd så lenge og alt håp var ute. Men plutselig kom ikke menstruasjonen og jeg tok test. Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg:D Anonymkode: 73cac...75d 5
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #13 Skrevet 17. november 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Må bare innom her og fortelle: jeg er endelig blitt gravid! Vi har prøvd så lenge og alt håp var ute. Men plutselig kom ikke menstruasjonen og jeg tok test. Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg:D Anonymkode: 73cac...75d Ååh så kos 😍 gratulerer!! Anonymkode: 9dafc...45f 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #14 Skrevet 17. november 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Må bare innom her og fortelle: jeg er endelig blitt gravid! Vi har prøvd så lenge og alt håp var ute. Men plutselig kom ikke menstruasjonen og jeg tok test. Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg:D Anonymkode: 73cac...75d Et ordtak sier at hvis du holder en baby så er det lettere å bli gravid. Det er bare et ordtak da 😄 Gratulerer så mye! Du virker som en fin og sjenerøs person som unner andre det beste. Du blir nok en god mor. Anonymkode: 5a3f4...7d4
Diamant20 Skrevet 17. november 2018 #15 Skrevet 17. november 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Må bare innom her og fortelle: jeg er endelig blitt gravid! Vi har prøvd så lenge og alt håp var ute. Men plutselig kom ikke menstruasjonen og jeg tok test. Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg:D Anonymkode: 73cac...75d Gratulerer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå