Gå til innhold

Toro mac'n cheese

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mye koster disse?

Anonymkode: 7a29a...e63

Skrevet

Reklame?;))

Anonymkode: 7e020...b94

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye koster disse?

om jeg ikke husker feil så er det rundt 40 kr, 38 eller noe. Tenkt å kjøpe når det kommer på tilbud. 

Anonymkode: 9ac73...183

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye koster disse?

Tror det var 40 på extra.

Skrevet

Mac n cheese.... Nostalgi! Siste det ofte til kveldsmat etter fotballtrening da jeg bodde i USA fra jeg var 12-15 år.good times! 

Meeen... Anser virkelig ikke dette som et fullverdig middagsmåltid. Verken mtp kcal (300+ per porsjon ifølge Toro) eller næring. Dette er hitt mel, sukker og fett. Helt fint en gang i blandt men langt fra hverdagskost gitt! Men mna kan veldig enkelt lage det litt summere selv da - dersom det er noe man vil spise ofte 🙂

Skrevet

Hvor selger de denne? Det er vel en nyhet? Har lett etter den på Coop Obs'en jeg pleier å handle på, men fant den ikke der. Spennende å se om den er god. På "min" Obs har de byttet mac&cheese-pakke (sånn pappeske med pasta og en ostepulverpose i) - den de hadde før var perfekt søppelmat, mens den nye ikke smaker særlig godt...

Lurer forresten på hvorfor den kun finnes i familiepakning?! Tilberedningsinfoen sier 6 dl melk og 6 dl vann - det høres skremmende mye ut for meg som bor alene 😉 Så da blir det middag to dager på rad OG kasting av resten hvis jeg kjøper denne...

Anonymkode: c273d...4fd

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor selger de denne? Det er vel en nyhet? Har lett etter den på Coop Obs'en jeg pleier å handle på, men fant den ikke der. Spennende å se om den er god. På "min" Obs har de byttet mac&cheese-pakke (sånn pappeske med pasta og en ostepulverpose i) - den de hadde før var perfekt søppelmat, mens den nye ikke smaker særlig godt...

Lurer forresten på hvorfor den kun finnes i familiepakning?! Tilberedningsinfoen sier 6 dl melk og 6 dl vann - det høres skremmende mye ut for meg som bor alene 😉 Så da blir det middag to dager på rad OG kasting av resten hvis jeg kjøper denne...

Jeg kjøpte den på Coop extra

Skrevet

Hvorfor ikke bare lage det selv? Mac and cheese er jo kjempeenkelt å lage fra bunnen av. 

Anonymkode: b2ec6...aac

• Liker 3
Skrevet

Tenkte å prøve denne som base til pølse og makaroni grateng. Bare koke opp, putte i pølser og grønnsaker og smakk i ovnen, tror det kan bli godt! 

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke bare lage det selv? Mac and cheese er jo kjempeenkelt å lage fra bunnen av. 

Har du en oppskrift? 😀

Skrevet
1 minutt siden, Hei der skrev:

Har du en oppskrift? 😀

kok makaroni, lag ostesaus, bland sammen, hell over brødrasp og sett i ovnen litt.

Ostesaus smelt smør ca 2 ss, ta 2/3 ss hvetemel og rør rundt, hell oppi melk ( gjerne med litt buljongpulver) til ønsket tykkelse, putt oppi terninger av den ostn du vil, sett på lav varme og rør rundt til osten er "borte".

Anonymkode: dd269...3d4

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

kok makaroni, lag ostesaus, bland sammen, hell over brødrasp og sett i ovnen litt.

Ostesaus smelt smør ca 2 ss, ta 2/3 ss hvetemel og rør rundt, hell oppi melk ( gjerne med litt buljongpulver) til ønsket tykkelse, putt oppi terninger av den ostn du vil, sett på lav varme og rør rundt til osten er "borte".

Anonymkode: dd269...3d4

👍

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Inspirert av denne tråden ble det hjemmelaget mac n cheese, med pølsebiter, i dag. Visst er det enkelt og raskt å røre sammen til en ostesaus og tilsette makaroni, men selv om det blir godt, blir det jo ikke det samme som sånne ferdigpakker man kan kjøpe! Det blir litt som at man kan jo også lage himmelsk god hamburger hjemme, men noen ganger er det rett og slett kun McDonald's som frister.. 😅

Hvis de hadde solgt ostepulver i norske butikker, så ville jeg kjøpt det! Det er sjelden jeg har god cheddarost i kjøleskapet, og vanlig Norvegia gir ikke akkurat den mest spennende smaken... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...