AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #1 Skrevet 20. september 2018 What to do? Klarer det alene (noen ganger), men aldri med partner (hatt fast sexpartner i over ett år). Det plager ikke meg, men han... Jeg ønsker at sex hovedsakelig skal handle om han, men jeg nyter sex selv om jeg ikke får orgasme. Anonymkode: 05ba8...61f
Bubo Skrevet 20. september 2018 #2 Skrevet 20. september 2018 Flott! Du greier det alene, før eller seinere får du det sammen med partneren. 👍 Snakk med han om det slik at han iķke føler at det er han som gjør noe feil. 😘 3
Gjest fitteslikker Skrevet 20. september 2018 #3 Skrevet 20. september 2018 Årsaken til at det plager han, er det at han tror han ikke er god nok. Han tenker rett å slett det er hans feil at du ikke få orgasme når dere ligger samme.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #4 Skrevet 20. september 2018 Bytt partner! Man må gjerne gjennom en håndfull før man får en skikkelig god elsker men det er ikke så langt mellom dem. Ikke kast bort dine beste år på orgasmeløs sex Anonymkode: 04979...8b9 2
Perle Skrevet 20. september 2018 #5 Skrevet 20. september 2018 (endret) Ser dette temaet stadig går igjen. Menn må skjerpe seg når det gjelder dette.Mange tror de har en magisk penis eller fingre og at det er noe feil med dama som ikke kommer som bestilt. De blir direkte furtne, sure og såre om man hjelpe til selv. SKJERPINGS! Endret 20. september 2018 av Perle 6
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #6 Skrevet 20. september 2018 Når du klarer det alene så skal det ikke være umulig sammen med en partner. Dette kan jo bli en morsom seksuell reise for dere sammen, du forteller at du har vanskelig for det og viser hvordan du gjør det for å komme i mål. Menn elsker å se på sånt. Så kan han prøve på det samme, eller gi en hjelpende hånd på andre måter. Det er jo også bare å hjelpe til selv under sex, massere klitten imens du rir han etc, og kanskje dere kan ha med noen sexleketøy i miksen. Dette er jo et kjempegøy prosjekt. Kos dere med å finne ut av det sammen! Anonymkode: 0ccb5...ac4 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #7 Skrevet 21. september 2018 Jeg får det heller ikke til med partner. Eller dvs jeg kan få det til om jeg vil og går inn for det. Dog synes jeg sexen(når den er god) er bedre uten å jobbe for orgasme så vi gidder ikke å bruke tid på det. Det finnes alle slags varianter der ute. Om det betyr mye for mannen din kan du jo prøve å jobbe med det. Anonymkode: 723cc...a79 2
Elaine Marley Skrevet 21. september 2018 #8 Skrevet 21. september 2018 Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #9 Skrevet 22. september 2018 På 20.9.2018 den 20.33, AnonymBruker skrev: What to do? Klarer det alene (noen ganger), men aldri med partner (hatt fast sexpartner i over ett år). Det plager ikke meg, men han... Jeg ønsker at sex hovedsakelig skal handle om han, men jeg nyter sex selv om jeg ikke får orgasme. Anonymkode: 05ba8...61f De fleste kvinner får ikke orgasme av penetrering alene. Du skriver ingenting om du selv eller han stimulerer klitoris en under sexen. Dersom han er av typen som forventer at du skal komme kun av peisen hans, bør han få seg en realitetsorientering. Anonymkode: d7eda...7ce
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #10 Skrevet 22. september 2018 Med eksen klarte jeg aldri å komme under samleie, med mannen kommer jeg nesten hver gang tror min nåværende mann passer meg mye bedre i senga enn hva eksen min gjorde. Anonymkode: 55a4b...033
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #11 Skrevet 22. september 2018 Jeg har kun hatt én partner hvor jeg klarte å komme. Øvelse gjør mester Anonymkode: 6252c...ae8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå