AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #1 Skrevet 20. september 2018 Jeg er 16 år og har hatt utrolig dårlig selvtillit når det gjelder kroppen min, selv om jeg vet at jeg er langt i fra overvektig og undervektig, fordi jeg vet selv at jeg har ganske så normal kropp. Jeg har uansett hatt dårlig selvtillit i rundt 1 år nå( egt hele livet, men Spessielt i dette året). Jeg startet med å prøve å bare spise 400-500 kalorier til dagen, men jeg sluttet etter en stund da jeg merket at det var alvorlig galt. Jeg har vært uutrolig opptatt av kalorier, men det har bare gjort meg ulykkelig. Jeg var på vei inn i en spiseforstyrrelse fordi jeg ville fort ned. Det eneste jeg tenkte på var mat, og jeg klarte ikke å konsentrere meg på skolen. Heldigvis stoppet jeg før det endte opp i en skikkelig spiseforstyrrelse. Det eneste jeg tenkte på før var at jeg ville FORT ned i vekt, slik at jeg kunne bli lykkelig. Jeg startet på treningssenter, men sluttet etter en stund fordi jeg mistet motivasjon. Nå ENDELIG har jeg funnet den perfekte løsningen!! Jeg har meldt meg inn på et nytt og mye bedre treningssenter. Jeg trener der flere ganger i uken, og spiser ikke usunn mat utenom lørdag. Jeg teller IKKE kalorier, fordi jeg vet sånn ca hvor mye kalorier det er i forskjellig mat. Jeg er så motivert og gla ENDELI!!!. Jeg bryr meg ikke hvor lang tid det tar! Det viktigste er at jeg er sunn og gla! Jeg har lært at det tar tid, og det er bare bra for kroppen. denne videoen ga meg virkelig inspirasjon!! Anonymkode: 48792...fba 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå