AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #1 Skrevet 20. september 2018 Jeg kjøpte en vinterdress på 50% for noen mnd sider til barnet mitt, og nå har jeg funnet ut at mini a ture bruker pels på dresser/jakker, og nå er jeg redd ekstrimister skal plutselig kaste blod på barnet mitt😢 Anonymkode: 0bc51...b24
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #2 Skrevet 20. september 2018 folk går rundt med Canada Goose også, og jeg vet ikke om noen som har blitt kastet blod på. Det er tydeligvis ikke åpenbart at det er pels i det siden du ikke visste det, Canada Goose derimot tør folk å gå med. Har selv opplevd å kjøpe klær av dyr, da jeg var 14. Kjøpte meg en skinnjakke, gikk inn på butikken etterpå og spurte hva den var laget av for den var ganske dyr. men den var så perfekt. Det var på ONLY, og jeg tenkte ikke at de kunne selge dyreprodukter, men den jakken var visst laget av griseskinn. Jaja, tenkte jeg. Jeg fikk aldri noen kommentarer på det. Men da har vi lært, det er lurt å spørre eller sette seg inn i klærne før vi kjøper Anonymkode: 97e95...3f7
Chablis Skrevet 20. september 2018 #3 Skrevet 20. september 2018 Om hun så hadde hatt pels fra topp til tå så ser jeg ikke for meg at de kaster noe som helst på et lite barn. 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #4 Skrevet 20. september 2018 Akkurat nå, Tipptoppi skrev: Om hun så hadde hatt pels fra topp til tå så ser jeg ikke for meg at de kaster noe som helst på et lite barn. Enig med dette. Det holder ikke å være ekstremist for å gjøre noe slikt mot et barn, da må det være noe fundamentalt galt i hodet. Anonymkode: 3cde1...fb7 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #5 Skrevet 20. september 2018 De er bare så fine😍 jeg trodde alt var fuskepels nå... tror jeg er litt dobbeltmoralsk tror sko og veske er skinn, lurer på hvorfor det er ok men ikke pels Anonymkode: 0bc51...b24 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #6 Skrevet 20. september 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjøpte en vinterdress på 50% for noen mnd sider til barnet mitt, og nå har jeg funnet ut at mini a ture bruker pels på dresser/jakker, og nå er jeg redd ekstrimister skal plutselig kaste blod på barnet mitt😢 Anonymkode: 0bc51...b24 Du e jo bare TEIT! Anonymkode: 94780...6e5 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #7 Skrevet 20. september 2018 Pelsforkjempere er crazy, så det er fair. Det er ikke riktig at du skal gå rundt og kjenne på frykt ved det her, så da synes jeg pelsforkjempere skal ta ansvar så du ikke går rundt og er redd. Det er heller ikke greit å kaste blod på noen basert på hva de har på seg, ditt barn ber ikke om blodkasting ved å gå i pels. Anonymkode: 13208...b5e
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #8 Skrevet 20. september 2018 Herregud,e r du en idiot? Hvor mange har fått blod kastet på seg de siste 10 årene? Anonymkode: 914f7...81b 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #9 Skrevet 21. september 2018 Ts her, jeg vet ikke hvordan jeg svarer på en kommentar her, ok blod var litt overdrevet, men de kaster det de har, kaffe/slush, til og med på bussen Anonymkode: 0bc51...b24
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #10 Skrevet 21. september 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: De er bare så fine😍 jeg trodde alt var fuskepels nå... tror jeg er litt dobbeltmoralsk tror sko og veske er skinn, lurer på hvorfor det er ok men ikke pels Anonymkode: 0bc51...b24 Skinn er et biprodukt av mat (oksen) pelsdyr til pelsbruk er kun født for å drepes kun for pelsen, mens de lever i små bur, går på netting mm.Det er rett og slett stor forskjell på det å kjøpe skinn og det å kjøpe pels. Anonymkode: 9ca94...f9f 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #11 Skrevet 21. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Skinn er et biprodukt av mat (oksen) pelsdyr til pelsbruk er kun født for å drepes kun for pelsen, mens de lever i små bur, går på netting mm.Det er rett og slett stor forskjell på det å kjøpe skinn og det å kjøpe pels. Anonymkode: 9ca94...f9f Mini A Ture sin pels er finsk vaskebjørn som er skutt i kontrollert jakt for å regulere bestanden. Denne pelsen er strengt tatt et biprodukt, vaskebjørnen hadde blitt skutt uansett. Anonymkode: 56cd6...89a 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #12 Skrevet 21. september 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her, jeg vet ikke hvordan jeg svarer på en kommentar her, ok blod var litt overdrevet, men de kaster det de har, kaffe/slush, til og med på bussen Anonymkode: 0bc51...b24 Klikk nederst i venstre hjørne på det innlegget der det står «siter», hvis du ønsker å sitere flere innlegg i svaret ditt så trykker du på «pluss». Anonymkode: 1d4fd...9de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå