Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg holder på å gå ned i vekt, og det reduserte kaloribehovet gjør meg så KALD! Jeg blir jo gal! Jeg har gjort dette før(har hatt pause der jeg bare vedlikeholdte), og det var da aldri slik som dette! Har hatt på meg ullundertøy i hele dag på jobb enda det er 14 grader! Jeg jobber riktignok innendørs, men jeg har en litt aktiv jobb. Kan sikkert sidestilles med typisk husarbeid. Jeg holder meg til ca. 1700kalorier(min bmr er 1500), så det er jo ikke så veldig voldsomt til kaloriunderskudd heller. Jeg har nylig sjekket ting som stoffskifte, jern osv. hos legen, alt var fint. En ting er om jeg fryser nå mens jeg går ned, men hva med når jeg når målet da? Skal jeg liksom fryse for alltid?:(

Endret av Zakuro
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg utrolig stor forskjell etter at jeg gikk ned 15 kilo. Da var jeg alltid enten ok temperatur eller varm. Nå er jeg normal vektig. Tynn feit kaller jeg meg og jeg fryser hele tiden!!! 

Jeg og lurer på om det er normalt å fryse så mye for oss normal vektige?? 

Føler med deg ts! 

Anonymkode: 12c13...61d

Skrevet

Jeg hadde det på samme måte da jeg gikk ned i vekt, men det har bedret seg veldig etter at jeg begynte å trene. Spesielt styrketrening hjelper fordi det bedrer blodsirkulasjonen til armer og bein. 

Anonymkode: aba29...c33

Skrevet

Jeg har alltid vært slank, og er litt frysen av meg, men i perioder der jeg trener blir jeg langt varmere.

Anonymkode: 72727...8b4

Skrevet

Det er helt normalt når man reduserer kalori-inntaket. Som de andre sier: du kan enkelt motvirke dette med å trene/holde deg fysisk aktivt jevnlig. Mener da å være i fysisk aktivitet daglig. Det trenger ikke være trening, rask gange duger lenge. (Man holder seg varm resten av døgnet også når man får fart på sirkulasjonen jevnlig.

Anonymkode: 61a35...c8d

Skrevet

Tren styrke. Høyere muskelprosent gir høyere forbrenning = du holder deg varmere. Husk å spis mer de dagene du trener styrke.

Anonymkode: 23633...5e4

Skrevet

Da jeg hadde anoreksi og veide mellom 51-55 kg frøs jeg hele tiden nesten uansett, ullundertøy hele sommeren.. Kunne ligge i solen i 35 grader uten å svette. Nå er jeg frisk, 72 kg og nesten alt for varm hele tiden. denne sommeren var det nesten for varmt til at jeg orket å være i solen og etter 5 minutters soling ble jeg gjennomsvett. Selv nå i slutten av september bruker jeg shorts hvis været er bra.

Er en mann i 20-årene

Anonymkode: af394...4a0

• Liker 1
Skrevet

Ta på deg superundertøy. Problem løst.

Anonymkode: 2528a...a72

• 2 uker senere...
Skrevet

Alltid vært tynn, og frossen. Det som hjelper meg er ull, og smarte såler i skoa med varme i. I vottene bruker jeg sånne varmeposer jeg kjøper for en tier på xxl. Særlig plagsomt om jeg går på ski, siden skisko er litt kalde - men etter jeg fikk sålene er det mye bedre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...