Gå til innhold

mat og sædsmak

Fremhevede innlegg

Skrevet

hva burde mannen spise for at sæden skal smake bedre, og bli mer "lettspiselig" konsistens? :kul:

hva burde man holde seg unna?

la oss lage en ja/nei-liste.. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er det nok mange av oss som lurer på!

Forslag anyone? :-)

Gjest LoisLane
Skrevet

Kan ikke noe ta på seg og prøve en streng sjokoladediett?

Rapport ønskes!

Gjest gjest1
Skrevet

Styr unna asparges, blir sett på som erotisk mat, men kan ta lysten fra enhver partner...

Gjest *Fiona*
Skrevet

Uten at jeg vet hva det kan gjøre med konsistensen (har trodd dette var personavhengig, da noen gutter har sånt gjennomsiktig slimete greier som bare er dødskvalmt å ha i munnen og andre bare har en liten varm sprut med sexy smak) så har jeg hørt om det med asparges, uten at jeg har prøvd, og så har jeg hørt at alkohol og sterk mat gir spesiell smak.

Alkohol har ikke bidratt til ekkel smak mener nå jeg, men det er kanskje avhengig av hva man spiser til.

Ellers; unngå rått egg :sjarmor:

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

Sambo stapper i seg masse av proteiner og masse sunde ting. Sæden hans blir da tykk og smaker ikke særlig godt.

Så mitt tips er å styrke unna alt som er sundt :roll:

Gjest Gjesten
Skrevet

I tillegg gir altså løk/hvitløk og alle ting med sterk smak sterk/stram smak på sæden. Milde smaker som melk, iskrem og yogurt får sæden til å smake mildere. Helt som honning blir det dog aldri. :hoho:

Skrevet

Ananas og ananas juice skal ha en klart positiv effekt på smaken ;)

Gjest Mito24
Skrevet

Hvem vil virkelig basere kostholdet etter hva sæden skal smake?

Skrevet

Det er ikke bare menn som "forandrer" smak etter hva de spiser, samma gjelder kvinner... Har hørt at søt og syrlig frukt kan være med på å gjøre smaken bedre... :tunge1:

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Egg kan også få den til å smake :tunge1: , men asparges er definitivt det verste! :kvalm:

Skrevet

Jeg tror at man enten tenner på å smake/svelge sæden, eller ikke, uansett hvordan den smaker.

Det sies at ting som smaker sterkt, som løk, hvitløk, krydder, kaffe osv gør smaken skarpere, mens "eksotiske frukter" som f.eks. ananas skal gjøre underverker. Ikke vet jeg.

Leste på erotikknett om et par, der hun serverte ham f.eks. ananas en kveld, som et hint. Hørtes morsomt ut da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...