AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #1 Skrevet 20. september 2018 Jenta mi har snart bursdag igjen og det er på tide å invitere familiemedlemmer igjen. Jeg har fire søsken hvor jeg dessverre har lite kontakt med de alle. Aller minst den ene. Vi møtes i grunn bare i bursdager til datra mi. Denne søstra mi har en stor omgangskrets og det er nok jeg som er den "rare" som gjør at vi ikke har noe kontakt. Jeg føler hun kommer fordi hun syns synd på meg. Vi snakker ikke sammen i disse bursdagene. Det går i hei og hvordan går det og ikke noe annet svar enn det går bra. Jenta mi blir tre år og vet ikke hvem denne tanta er siden de aldri møtes. Vi er ikke uvenner, vi har bare aldri hatt den kontakten vi burde ha. Men hva er best. Bør jeg fortsette og invitere? Sist inviterte jeg og hun skulle sjekke om hun kunne. Fikk aldri noe svar og hørte ikke noe mer. Det er nå ett år siden. Hva skal jeg gjøre? Invitere eller ikke? Redd for at om jeg ikke inviterer så skal hun tro jeg er sint eller ett eller annet på henne? Anonymkode: bd07a...23a
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #2 Skrevet 20. september 2018 Inviter henne. Det er jo ikke noe dårlig blod mellom dere ellers, så jeg ville invitert. Da har du gjort ditt for å strekke ut ei hånd, så får det være opp til henne å prioritere familien sin og tantebarn. Du har prøvd, og kan ha god samvittighet for det. Da har du på vegne av barnet ditt også tilrettelagt for en relasjon, så godt du kunne. Anonymkode: 004b8...122 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå