AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #1 Skrevet 20. september 2018 Vi bor i et nybygget rekkehus, det det hele tiden fyker unger, dyr og folk med skoene på - inn og ut. Vindfanget er lite og det er inngang på begge sider av huset, så det er mye trafikk. Jeg må også støvsuge minst et par ganger om dagen. Det ble lagt parkett her når det var nytt, men nå fire år etter ser den helt forferdelig ut. Jeg lurer derfor på om dere har noen tips eller erfaringer å komme med rundt andre gulvtyper? Det skal legges i stua med åpen kjøkkenløsning. Anonymkode: 33716...d30
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #2 Skrevet 20. september 2018 Med barn og/eller hund hadde jeg valgt laminat! Det ser bra ut og er veldig slitesterkt! Vår ser helt ny ut etter to år! Da mener jeg ikke typen du får til 59 kr kvadratmeteren, men litt bedre standard. Anonymkode: a43a6...86e
Minya Skrevet 20. september 2018 #3 Skrevet 20. september 2018 Vinyl på kjøkkenet og laminat i stua. Bruk overgangslister i skjøtene. Evt vinyl som ligner på treverk. Det har jeg på kjøkkenet og det tåler mye.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #4 Skrevet 20. september 2018 Vi har høytrykkslaminat fra Berry Alloc i åpen stue/kjøkkenløsning, og er veldig fornøyde med det. Slitesterkt som fy, og de har mange fine design. Er greit å være obs på at det er store kvalitetsforskjeller på laminat, så ikke ta det billigste hvis slitestyrke er viktig. Anonymkode: 4e651...f8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå