Gå til innhold

Faner på nordnet, skjønner ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

På fondsoversikten min står faner som heter % 1dag , kurs, gjennomsnitt, og antall . Hva betyr kurs og gjennomsnitt? er det dagens kurs eller kursen jeg kjøpte for? og hva menes med gjennomsnittet?

Anonymkode: 06f2f...234

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare sende en epost til kundeservice der og spørre, så får du sikkert svar? Det er vel folk som svarer på spørsmål i arbeid i firmaet?

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

På fondsoversikten min står faner som heter % 1dag , kurs, gjennomsnitt, og antall . Hva betyr kurs og gjennomsnitt? er det dagens kurs eller kursen jeg kjøpte for? og hva menes med gjennomsnittet?

Hei :)  Ser du dette når du har klikket på et av aksjefondene? Hvis du klikker der det står "Gj.snitt avkastning",  kommer det opp et vindu (øverst til venstre på skjermen) med ordliste der det står: "Gjennomsnittlig avkastning 3 år. Viser fondets annualiserte gjennomsnittlige avkastning siste 3 år."

Anonymkode: c04ee...d2d

• Liker 1
Skrevet

Du må gå på Min konto og deretter til Transaksjoner og sluttsedler, for å se den kursen du kjøpte for.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når du er på den siden som viser oversikt  over ett fond, (samme side som det står "Gj.snitt avkastning" på) vil du se at det står dette høyt oppe på siden: "Siste NAV/Kurs"     "Kursforandring en dag"     "Kursdato"    "Avkastning siden årsskiftet", (med tall og datoer under). så da må du se hva som står under "kursdato" (dette er vanligvis gårdagens dato) og "siste kurs"(som da er den kursen som var på den aktuelle datoen (siste kurs).

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Million skrev:

Kan du ikke bare sende en epost til kundeservice der og spørre, så får du sikkert svar? Det er vel folk som svarer på spørsmål i arbeid i firmaet?

Ja :) eller få svar fra en av oss andre Nordnetkunder, slik at man slipper å mase på banken :) 

Skrevet

Når du er på "Transaksjoner og sluttsedler", klikker du  på "sluttseddel" for å finne dato for kjøpet (og andre detaljer som pris og antall). Kurs står i egen fane ovenfor alle kjøpene.

Skrevet

Nordnet har en svært god kundeservice :)  Jeg har fått svært god hjelp fra de gjennom meldinger inne på nettbanken :) Hilsen meg som svarte på spørsmål.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...