AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #1 Skrevet 20. september 2018 På fondsoversikten min står faner som heter % 1dag , kurs, gjennomsnitt, og antall . Hva betyr kurs og gjennomsnitt? er det dagens kurs eller kursen jeg kjøpte for? og hva menes med gjennomsnittet? Anonymkode: 06f2f...234
Million Skrevet 20. september 2018 #2 Skrevet 20. september 2018 Kan du ikke bare sende en epost til kundeservice der og spørre, så får du sikkert svar? Det er vel folk som svarer på spørsmål i arbeid i firmaet? 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #3 Skrevet 20. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: På fondsoversikten min står faner som heter % 1dag , kurs, gjennomsnitt, og antall . Hva betyr kurs og gjennomsnitt? er det dagens kurs eller kursen jeg kjøpte for? og hva menes med gjennomsnittet? Anonymkode: 06f2f...234 Hei Ser du dette når du har klikket på et av aksjefondene? Hvis du klikker der det står "Gj.snitt avkastning", kommer det opp et vindu (øverst til venstre på skjermen) med ordliste der det står: "Gjennomsnittlig avkastning 3 år. Viser fondets annualiserte gjennomsnittlige avkastning siste 3 år." Anonymkode: c04ee...d2d 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #4 Skrevet 20. september 2018 Du må gå på Min konto og deretter til Transaksjoner og sluttsedler, for å se den kursen du kjøpte for. 1 time siden, AnonymBruker skrev: På fondsoversikten min står faner som heter % 1dag , kurs, gjennomsnitt, og antall . Hva betyr kurs og gjennomsnitt? er det dagens kurs eller kursen jeg kjøpte for? og hva menes med gjennomsnittet? Anonymkode: 06f2f...234 Når du er på den siden som viser oversikt over ett fond, (samme side som det står "Gj.snitt avkastning" på) vil du se at det står dette høyt oppe på siden: "Siste NAV/Kurs" "Kursforandring en dag" "Kursdato" "Avkastning siden årsskiftet", (med tall og datoer under). så da må du se hva som står under "kursdato" (dette er vanligvis gårdagens dato) og "siste kurs"(som da er den kursen som var på den aktuelle datoen (siste kurs). Anonymkode: c04ee...d2d 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #5 Skrevet 20. september 2018 1 time siden, Million skrev: Kan du ikke bare sende en epost til kundeservice der og spørre, så får du sikkert svar? Det er vel folk som svarer på spørsmål i arbeid i firmaet? Ja eller få svar fra en av oss andre Nordnetkunder, slik at man slipper å mase på banken Anonymkode: c04ee...d2d
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #6 Skrevet 20. september 2018 Når du er på "Transaksjoner og sluttsedler", klikker du på "sluttseddel" for å finne dato for kjøpet (og andre detaljer som pris og antall). Kurs står i egen fane ovenfor alle kjøpene. Anonymkode: c04ee...d2d
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #7 Skrevet 20. september 2018 Nordnet har en svært god kundeservice Jeg har fått svært god hjelp fra de gjennom meldinger inne på nettbanken Hilsen meg som svarte på spørsmål. Anonymkode: c04ee...d2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå