Rullerusk Skrevet 20. september 2018 #1 Skrevet 20. september 2018 Hvor finner jeg info om hvilken kompetanse menneskene bak dette firmaet har? Jeg har lest mye av det de skriver på nettet og reagerer sterkt på måten de uttrtøykker seg på. Det kommer den ene påstanden etter den andre, men det finnes ingen referanser eller kilder. F.ex kraft er bra for tarmen osv osv....men jeg finner overhode ikke at de kan dokumentere det de påstår. Hvilken kompetanse har de på spedbarnsernæring overhode? Noen som aner?
Belima Skrevet 20. september 2018 #2 Skrevet 20. september 2018 (endret) Les dette: Stine Pedersen Svarthe Mamma til Madeleine, ernæringsrådgiver med bachelor i ernæring, tidligere kostholdsansvarlig i barnehage og eier av egen ernæringspraksis. Veronika Bjørnstad Mamma til Frida og Tiril, har en bachelor i idrett, ernæring og helse (Høgskolen i Sørøst-Norge), er utdannet helsecoach fra IIN (Institute of Intregrative Nutrition), og er utdannet kost- og treningsveileder. Fant det på hjemmesiden deres. https://www.barebrabarnemat.no/kontakt-oss/ Endret 20. september 2018 av Belima Rettet skrivefeil
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #3 Skrevet 20. september 2018 Lag maten selv Anonymkode: 9b486...314
Rullerusk Skrevet 20. september 2018 Forfatter #4 Skrevet 20. september 2018 1 hour ago, Belima said: Les dette: Stine Pedersen Svarthe Mamma til Madeleine, ernæringsrådgiver med bachelor i ernæring, tidligere kostholdsansvarlig i barnehage og eier av egen ernæringspraksis. Veronika Bjørnstad Mamma til Frida og Tiril, har en bachelor i idrett, ernæring og helse (Høgskolen i Sørøst-Norge), er utdannet helsecoach fra IIN (Institute of Intregrative Nutrition), og er utdannet kost- og treningsveileder. Fant det på hjemmesiden deres. https://www.barebrabarnemat.no/kontakt-oss/ Takk 😊 du er tydeligvis flinkere enn meg å lete 👍🏻😅 1
Rullerusk Skrevet 20. september 2018 Forfatter #5 Skrevet 20. september 2018 50 minutter siden, AnonymBruker said: Lag maten selv Anonymkode: 9b486...314 Det er jo det jeg gjør og også det dette firmaet fokuserer på; oppskrifter og info om å lage maten selv. Ville Bare forsikre meg om at det som står skrevet ikke er skrevet av en blogger som finner på ting.
Belima Skrevet 20. september 2018 #6 Skrevet 20. september 2018 6 minutter siden, Rullerusk skrev: Takk 😊 du er tydeligvis flinkere enn meg å lete 👍🏻😅 Så hyggelig å få et god ord såpass tidlig på dagen. You made my day bright!
Rullerusk Skrevet 20. september 2018 Forfatter #7 Skrevet 20. september 2018 2 hours ago, Belima said: Så hyggelig å få et god ord såpass tidlig på dagen. You made my day bright! Skulle da bare mangle 😊 du var jo hjelpsom og helt utrolig kjapp 😘😘😘
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå