Gå til innhold

Psyko pus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk fordi en katt som var veldig oppmerksomhetssyk i går. Den kom løpende, mjauet og rullet seg  i grusen rett foran beina mine. Jeg satt meg bare ned på huk, men den ville liksom ikke bli klappet heller. Var som om den selv skulle bestemme selv, og strøk seg inntil beina mine og sånn som det passet den. Så langt , alt vel. 

Jeg ble lei, reiste meg opp og prøvde å gå videre. Men katten gikk helt amok? Den bokstavelig talt prøvde å hindre meg i å gå og ble rett og slett aggressiv når jeg prøvde gå fremover, der jeg trodde den kom til å bite. Trampet til slutt etter den, så de trakk seg unna. Men katta fulgte etter meg i mange hundre meter og prøvde fortsatt stanse meg?? Er dette normal oppførsel for en katt? Hva var greia? 

Anonymkode: 5f1a3...7e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok ganske normalt ja, opplevd flere ganger at katter følger litt etter. Men kan jo være at den ikke hadde noe sted å dra, de kattene som har blitt "glemt igjen" når familien flytter til nye steder kan være ganske på, vet at det har skjedd med flere katter, men de finner seg ofte nye hjem

Skrevet

Jeg tror katten forsøkte å fortelle deg noe. Kanskje den hadde fått kattunger, og ville at du skulle bli med for å se/ivareta? 

Anonymkode: b5475...a47

Skrevet

Løpetid? Smerter/ sykdom?

Anonymkode: ae199...185

Skrevet

høres ut til at den var veldig territoriell. Har vært borti en sånn sjøl. Klin gæren. 

Anonymkode: 6a08a...630

Skrevet

Den likte deg nok. Katter kan finne på sånne saker, helt normalt. 

Anonymkode: d73c8...d83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...