AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #1 Skrevet 19. september 2018 Jeg er utdannet sykepleier, jobbet i det yrket i 15 år før jeg tok en pause og byttet over til en jobb i forsikringsbransjen. Den jobben jeg har nå er kun en 60 % stilling, så vurderer nå å ta ekstravakter som sykepleier -feks på sykehjem - på hverdag og helg. Men hva tjener en sykepleier i timen nå - og hva er kvelds- og helgetillegget? Har jo maks annsenitet. Tenker da på jobb i kommunen jeg bor i (ikke Oslo). har forsøkt å tolke disse lønnstabbellene, men forstår de ikke. Så ville satt stor pris på om noen kunne svare på dette! (Så jeg kan regne litt på hva en ekstravakt vil si ifht lønn) Anonymkode: 03f03...ded
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #2 Skrevet 20. september 2018 Timelønn og tilegg avhenger både av ansiennitet og av hvor du jobber. Har du lønnstabellen kan du legge inn tallene i her og få et svar https://www.dinside.no/jobb/sjekk-lonna-med-dinsides-lonnskalkulator/62046738 Anonymkode: 2d5cc...305
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #3 Skrevet 20. september 2018 Takk for svar. Men er det ingen sykepleier med maks annsenitet som kan si hva timelønnen ligger på? Skjønner det kan variere litt mellom kommunene, men sånn at jeg får et ca tall på hva timelønn uten tillegg ligger på - og hva tilleggene for kveld og helg ligger på.. Anonymkode: 03f03...ded
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #4 Skrevet 20. september 2018 Det er veldig individuelt. Jeg er ikke sykepleier men sykepleier student. Jobbet/er på 3 forskjellige sykehjem. Hatt timelønn 140 kr, 164 kr og 172kr. Helg har vært 50/55kr. Kveld har vært 45kr, 40% av timelønnen og 62kr pr time etter kl 17:00. Så som du ser er det store variasjoner. Dette er både kommunalt og privat, 2 forskjellige kommuner. Anonymkode: 1b1db...32d