Milanos Skrevet 19. september 2018 #1 Skrevet 19. september 2018 Har nå kjøpt meg litt kosttilskudd, blant annet det populære bcaa pulveret. Det jeg lurer på er om noen har noen erfaringer i forhold til vekttap, fettforbrenning eller vektøkning. Skal kombinere det med trening selvfølgelig men er så redd for å gå opp i vekt, prøver nemlig å gå litt ned, eller holde meg der jeg er da
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #2 Skrevet 19. september 2018 Tror nok ikke du merker noe på vekta av den sukkerfrie varianten. Jeg har for min del trent hele livet og det er egentlig bare tull med BCAA da man heller kan drikke en kopp kaffe og spise en klementin. Jeg liker å vite hva jeg inntar og ikke masse søtstoffer som potensielt kan være kreftfremkallende. Anonymkode: d25f4...61d 1
debattanten Skrevet 20. september 2018 #3 Skrevet 20. september 2018 BCAA er vel et av de tilskuddene du virkelig ikke trenger. Så sant du spiser litt "normalt".
Milanos Skrevet 20. september 2018 Forfatter #4 Skrevet 20. september 2018 6 minutter siden, debattanten skrev: BCAA er vel et av de tilskuddene du virkelig ikke trenger. Så sant du spiser litt "normalt". Hvorfor ikke?
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #5 Skrevet 20. september 2018 https://www.side2.no/trening/idrettsprofessor-om-bcaa-drikker---jeg-ville-ikke-brukt-penger-pa-dette-4619784 Anonymkode: e4ad2...b06
debattanten Skrevet 20. september 2018 #6 Skrevet 20. september 2018 (endret) 15 minutter siden, Milanos skrev: Hvorfor ikke? I all enkelhet så er det fordi du får i deg mer enn nok BCAA og aminosyrer osv osv fra helt vanlig kosthold. Ingen vits med tilskudd. Proteinpulver kan være et greit hjelpemiddel om du av forskjellige årsaker har problemer med å nå målet visse dager. BCAA derimot er noe som er markedsført som et mirakel, men som ikke er det. Du finner nok av informasjon om du vil. Her er en artikkel som oppsummerer ganske bra: https://www.foodforfitness.co.uk/bcaas/ BCAA har ingenting med vekttap å gjøre hvertfall. For all del, jeg har en boks stående selv jeg, som jeg tok hyppig av over 12 uker hvor jeg gikk ned enormt mye vekt. Likevel, den gode vektnedgangen var bare et resultat av god trening og tidenes kostholdsplan som jeg fulgte slavisk. Endret 20. september 2018 av debattanten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå