Gå til innhold

Er det status at barna ligner far?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begge våre er ulike hverandre, men likevel "troe kopier" av far, i følge alle. Man skulle nesten tro at det er standard frase å komme med, når barns utseende skal vurderes ;)

Hva er deres erfaring?

Anonymkode: 91479...0f3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Hvorfor skal det være det? 

Anonymkode: 0e2db...a54

• Liker 12
Skrevet

Nei. Hva snakker du om?..

Anonymkode: b1313...57a

• Liker 8
Skrevet

Hehe.. hæ?

Anonymkode: b83eb...e25

• Liker 5
Skrevet

Hæ?😊

Anonymkode: 1d2b2...8e5

• Liker 3
Skrevet

Er det status å bo i en by? Er det status å ha Tesla? Status å ha kjæreste? Status å være singel? Hva skal ikke være status for tiden? Jeg har aldri tenkt over at det er noe status at barn ligner far. 

Anonymkode: 7a466...fc8

• Liker 6
Skrevet

Nei, det er small talk, og ment som et mildt kompliment/nøytral ting å nevne. 

Anonymkode: d150b...285

• Liker 14
Skrevet

Status, ja. Det viser at pappa har funnet en trofast mor til sine barn. Det aller beste utgangspunkt for en trygg og god oppvekst.

Skrevet

Bare hvis mor er mindre pen.

Neida. :nigo:

• Liker 2
Skrevet

Status at barnet ligner på en av foreldrene sine, som de har arvet genene til? Hvem skulle barnet ellers ligne på? :klo:

Skrevet
9 hours ago, Arkana said:

Status at barnet ligner på en av foreldrene sine, som de har arvet genene til? Hvem skulle barnet ellers ligne på? :klo:

Mitt barn ligner på min forelder. Ikke på noen av foreldre e 

Anonymkode: 8c821...04f

Skrevet

I gamle dager var det veldig heldig at barnet liknet på faren. Tenk når odelsgutten ble født, og han var kliss lik kusken eller drengen. Ikkje bra. 

Anonymkode: 8938b...348

• Liker 2
Skrevet

Det sier man som et kompliment når mora er mindre heldig med utseende 😉🤣

Anonymkode: 99bef...324

• Liker 1
Skrevet

Det henger kanskje igjen fra gamle dager da synlig likhet var det eneste som "beviste" at barnas far virkelig var faren, men det er vel ofte en fordel for barna å ligne moren? Siden det som kjent er mannfolkene som velger partner etter utseendet, mener jeg :P

Skrevet

Da har jeg feilet, for når folk ser mine barn med meg sier de " Oi, som snytt ut av nesa på moren sin". Dette gjelder for både gutten og jenta. 

Anonymkode: e0339...504

Skrevet

Aldri hørt at det er status at barna ligner mor eller far. At man ønsker at barna skal ligne er noe annet. 

Men f.eks fars familie vil nok se at barnet ligner far bedre enn mors familie, da man kan se ting på en annen måte og vet også hvordan far så ut som barn. 

Anonymkode: b7f4a...57a

Skrevet

Her har vi omtrent bare fått høre at gutten vår ligner på en mannlig utgave av meg. For min del har det ikke noe med status å gjøre, om jeg skulle fått høre det motsatte. Alle vet at vi er gift, og ikke ligger rundt med andre. Vi har ikke behov for å bevise noe for noen. Stabilt forhold som har vart i mange år. Ikke at noen av oss er opptatt av status heller da..

Anonymkode: f0134...047

Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Det sier man som et kompliment når mora er mindre heldig med utseende 😉🤣

Anonymkode: 99bef...324

Tror ikke det stemmer. Etter at jeg ble mor, har mitt utseende bare rast nedover. Og dette er jeg over her, som har fått beskjeder/kompliment om at gutten vår ligner på en mannlig utgave av meg. Tror jeg forlater denne tråden nå. 🙈

Anonymkode: f0134...047

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...